årrhj hvor går tiden langsom:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. januar 2013

1990h

er 27+3 i dag og syntes tiden sneeegler sig af sted

hvis jeg ikke havde mit arbejde var jeg nok blevet skør i hovedet snart..

hvad bruger/brugte i ventetiden på? kæresten er ved at lave børneværelse klar..

mangler snart heller ikke at købe mere..så kan ikke engang shoppe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

henh01

Er det dit første barn?

Her er det mit 3 og jeg synes tiden flyver afsted Nyder tiden med børnene, svømmer, besøger veninder osv.

Anmeld

20. januar 2013

1990h

henh01 skriver:

Er det dit første barn?

Her er det mit 3 og jeg synes tiden flyver afsted Nyder tiden med børnene, svømmer, besøger veninder osv.

jaa første barn.

de første par måneder gik jo med at shoppe udstyr og købe babytøj. men nu skal jeg ikke købe mere:p
griner

går bare på arbejde..og venter på værelset bliver tapseret så vi kan få samlet møbler osv..er træt af alle de papkasser der står i hele hytten..hvilket jo er min egen skyld da jeg allerede har købt alt..haha..

dejligt at i skal have nummer 3

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jeg forstår dig SLET IKKE

Jeg synes tiden går alt for hurtigt, jeg skal føde om lidt over 6 uger og værelset er ALT ANDET end klar.. Vi skal igang med at male indenfor de næste dage så puslebordet kan komme ind og jeg kan gå igang med tøjvask..

Det er også første barn her, men jeg har ikke været i stand til at lave noget når jeg har fået fri fra arbejde faktisk, og valgte med vilje ikke at gøre for meget imens jeg gik i arbejde, fordi jeg simpelthen var bange for at få bækkenløsning og skulle sygemeldes..

Men bare vent, lige pludselig står du med veer og tænker HVOR FANDEN BLEV TIDEN AF

Anmeld

20. januar 2013

M&N

1990h skriver:

Aj synes du det?

Her synes jeg tiden flyver afsted. Kan slet ikke følge med mere.

Nu er der 37 dage til termin og er så nervøs, spændt, bange, glad, lykkelig for at det snart er vores tur til at møde vores kærligheds baby. Men nøj, hvor kommer det bare skræmmende tæt på nu

Synes ellers min graviditet er gået så hurtig! Er endda ledig og går derfor herhjemme, og alligevel er tiden fløjet væk fra mig!? Jeg er også første gangs gravid.

Anmeld

20. januar 2013

1990h

BabyWish2012 <3 skriver:

Aj synes du det?

Her synes jeg tiden flyver afsted. Kan slet ikke følge med mere.

Nu er der 37 dage til termin og er så nervøs, spændt, bange, glad, lykkelig for at det snart er vores tur til at møde vores kærligheds baby. Men nøj, hvor kommer det bare skræmmende tæt på nu

Synes ellers min graviditet er gået så hurtig! Er endda ledig og går derfor herhjemme, og alligevel er tiden fløjet væk fra mig!? Jeg er også første gangs gravid.

jeg har indtil uge 25-26 syntes at tiden var fløjet afsted, men nu går det godt nok langsomt..håber det bare er en periode det føles sådan
måske det også fordi jeg venter på uge 30+0 og kan sige 10 uger tilbage

er glad for jeg har mit vikar arbejde og kan arbejde som jeg egentlig vil..ellers var jeg blevet rastløs..

Anmeld

20. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Jeg forstår dig SLET IKKE

Jeg synes tiden går alt for hurtigt, jeg skal føde om lidt over 6 uger og værelset er ALT ANDET end klar.. Vi skal igang med at male indenfor de næste dage så puslebordet kan komme ind og jeg kan gå igang med tøjvask..

Det er også første barn her, men jeg har ikke været i stand til at lave noget når jeg har fået fri fra arbejde faktisk, og valgte med vilje ikke at gøre for meget imens jeg gik i arbejde, fordi jeg simpelthen var bange for at få bækkenløsning og skulle sygemeldes..

Men bare vent, lige pludselig står du med veer og tænker HVOR FANDEN BLEV TIDEN AF

årh føler bar der mange uger til..glæder mig til at kan sige 10 uger tilbage

ser meget frem til at vi skal tapserer..så skal jeg finde ud af at få lavet noget deko på væggene også tror jeg vi begynder at samle møbler så jeg kan få vasket tøjet og lagt det i skufferne.

er færdig på job den 28 februar..kunne egentlig gå fra 8 uger før da jeg er ansat i det offentlige men puha det for lang tid at gå hjemme. men jeg elsker også mit arbejde

åhh det glæder jeg mig til.

i morgen begynder jeg i svømmehallen håber det kan hjælpe lidt på det..

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

årh føler bar der mange uger til..glæder mig til at kan sige 10 uger tilbage

ser meget frem til at vi skal tapserer..så skal jeg finde ud af at få lavet noget deko på væggene også tror jeg vi begynder at samle møbler så jeg kan få vasket tøjet og lagt det i skufferne.

er færdig på job den 28 februar..kunne egentlig gå fra 8 uger før da jeg er ansat i det offentlige men puha det for lang tid at gå hjemme. men jeg elsker også mit arbejde

åhh det glæder jeg mig til.

i morgen begynder jeg i svømmehallen håber det kan hjælpe lidt på det..

Hvad arbejder du med hvis jeg må spørge? Siddende eller meget stående job?

Anmeld

21. januar 2013

FrkZier

jeg bruger tiden på at se så mange veninder som muligt hele tiden, fordi ved tiden ikke er der i samme grad bagefter, har ikke mulighed for samme spontanitet efter jeg har født - så det nyder jeg nu

ellers så bager jeg, bager, bager bager haha

(og arbejder)

Anmeld

21. januar 2013

1990h

RikkeThygesen skriver:

Hvad arbejder du med hvis jeg må spørge? Siddende eller meget stående job?

Jeg arbejder med fysisk og psykisk handicappede på et center hvor de bor.

men det er som tilkalder vikar/vikar. Så jeg kan selv styre hvor mange vagter jeg vil have og sådan..her i Januar har jeg haft sådan rimeligt men jeg er heller ikke besværet af noget endnu og vi hjælpes altid ad.
i februar har jeg tænkt mig at tage lidt mindre vagter hvis det begynder at blive for hårdt..

det dejligt med den frihed at selv kunne vælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.