Update på md !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2013

Miss Kat

Akmese skriver:

Okay .. Jeg fik også kun det her i 3D men tror også kun det var fordi det var så godt scanningssygeplejersken var også helt vild da hun havde taget det hehe .. men var det ikke helt specielt i 3D og kunne i se nogle træk fra jer selv ?  

Dét forstår jeg godt, det er også virkelig et fint billede.

Jo, det var helt fantastisk. Og måske kunne vi, i hvert fald bilder man sig ind at man kan. Der er i hvert fald flere der mener, hun har min mund. Min mor mener dog, hun ligner min mand. Det er spændende! Hvad tænker I selv om jeres lille dreng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2013

Babydrøm

Akmese skriver:

MD i dag gik rigtig godt Han er en stædig lille dreng som helst ikke vil forstyrres, han er meget glad for at sutte på tommelfinger, helst begge på en gang ! Han vejer 290 g og er ellers sund og rask ! min moderkage ligger foran og gør at jeg har lidt svært ved at mærke ham, så det må vente lidt endnu, medmindre han sparker ude i siderne

Et billede skal i heller ikke snydes for !! 

Hvor dejligt Super godt billed og så sødt!  

Anmeld

20. januar 2013

Mink

M (: skriver:

Ja, men synes faktisk tiden er gået overraskende hurtigt! Og hvis I slet ikke kan vente, må du jo bestille en 3d/4d-skanning i uge 29, så er der da lidt at glæde sig til

Det kan jeg da trøste mig lidt med du synes, så må jeg håbe jeg synes det samme og ja måske der sniger sig en scanning mere ind har i bestilt flere ? 

Anmeld

20. januar 2013

Mink

Heidihe skriver:

Nårhhh hvor er det dog dejligt ej hvor jeg glæder mig at se min

Mange tak og hvornår skal du se guldklumpen ?  

Anmeld

20. januar 2013

Mink

Miss Kat skriver:

Dét forstår jeg godt, det er også virkelig et fint billede.

Jo, det var helt fantastisk. Og måske kunne vi, i hvert fald bilder man sig ind at man kan. Der er i hvert fald flere der mener, hun har min mund. Min mor mener dog, hun ligner min mand. Det er spændende! Hvad tænker I selv om jeres lille dreng?

ih hvor det kribler når du fortæller om jeres lille pige .. Helt fantastisk  Og dejligt hun har lidt træk fra jer begge synes det er for svært at se endnu, for det var ikke selve scanningen som var i 3D kun det ene billede hun lavede om  

Anmeld

20. januar 2013

Mink

AnnL skriver:

Hvor dejligt Super godt billed og så sødt!  

Tusind tak skal du ha 

Anmeld

20. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Det kan jeg da trøste mig lidt med du synes, så må jeg håbe jeg synes det samme og ja måske der sniger sig en scanning mere ind har i bestilt flere ? 

Ja, det satser vi på! 

Nej, vi udholder spændingen (indtil videre )

Anmeld

20. januar 2013

Mink

Ja, det satser vi på! 

Nej, vi udholder spændingen (indtil videre )

nok også farligt når i ikke vil vide kønnet :p 

Anmeld

20. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

nok også farligt når i ikke vil vide kønnet :p 

Ja, jo flere skanninger, jo større risiko for at se noget vi ikke vil se - og vi ved jo ikke, om fisken har vildt feminine/maskuline træk

Anmeld

20. januar 2013

Mink

Ja, jo flere skanninger, jo større risiko for at se noget vi ikke vil se - og vi ved jo ikke, om fisken har vildt feminine/maskuline træk

Nej eller bare er ivrig efter at vide delene frem som min lille dreng .. Som rigtig løftede benet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.