Update på md !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Mink

BabyWish2012 <3 skriver:

Stort tillykke med den veloverstået MD

Tusind Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Mink

M (: skriver:

Stort tillykke med den fine skanning! Vildt at du allerede er så langt! 

Tusind tak søde; det var en hård MD måtte lave gymnatsik på og uden for briksen for at få ham til at GIDE samarbejde !  og ja det er lidt vildt ! men nu synes jeg godt nok der er laaaang tid tilbage :/ tænk du sidder snart med den lille i armene  

Anmeld

17. januar 2013

AnthonsMor

Akmese skriver:

Er også super glad for det billede

Det forstår jeg sgu godt, det er helt fantastisk taget!

Anmeld

17. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Tusind tak søde; det var en hård MD måtte lave gymnatsik på og uden for briksen for at få ham til at GIDE samarbejde !  og ja det er lidt vildt ! men nu synes jeg godt nok der er laaaang tid tilbage :/ tænk du sidder snart med den lille i armene  

Kan godt huske følelsen om, at man kun var halvvejs, og der var for evigt til - nu er der kun 7-12 uger tilbage! 

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

Akmese skriver:

Tak  men det er også det eneste sådan VIRKELIG gode billede fra MD

Men stadigvæk. De billeder vi fik til MD var ret skuffende. I øvrigt får vi slet ikke muligheden for at se lillepigen i 3D til vores standardscanninger, så vi valgte selv at købe en 3D-scanning i sidste uge. Så: 

Anmeld

19. januar 2013

Mink

RikkeThygesen skriver:

Det forstår jeg sgu godt, det er helt fantastisk taget!

Anmeld

19. januar 2013

Mink

M (: skriver:

Kan godt huske følelsen om, at man kun var halvvejs, og der var for evigt til - nu er der kun 7-12 uger tilbage! 

Ja det er nemlig den følelse jeg sidder med nf er overstået og md osv nu er der bare lang ventetid !!  Ja det er helt vildt at du er så langt henne nu 

Anmeld

19. januar 2013

Mink

Miss Kat skriver:

Men stadigvæk. De billeder vi fik til MD var ret skuffende. I øvrigt får vi slet ikke muligheden for at se lillepigen i 3D til vores standardscanninger, så vi valgte selv at købe en 3D-scanning i sidste uge. Så: 

Okay .. Jeg fik også kun det her i 3D men tror også kun det var fordi det var så godt scanningssygeplejersken var også helt vild da hun havde taget det hehe .. men var det ikke helt specielt i 3D og kunne i se nogle træk fra jer selv ?  

Anmeld

19. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Ja det er nemlig den følelse jeg sidder med nf er overstået og md osv nu er der bare lang ventetid !!  Ja det er helt vildt at du er så langt henne nu 

Ja, men synes faktisk tiden er gået overraskende hurtigt! Og hvis I slet ikke kan vente, må du jo bestille en 3d/4d-skanning i uge 29, så er der da lidt at glæde sig til

Anmeld

19. januar 2013

barelillemig

Nårhhh hvor er det dog dejligt ej hvor jeg glæder mig at se min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.