Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MD i dag gik rigtig godt Han er en stædig lille dreng som helst ikke vil forstyrres, han er meget glad for at sutte på tommelfinger, helst begge på en gang ! Han vejer 290 g og er ellers sund og rask ! min moderkage ligger foran og gør at jeg har lidt svært ved at mærke ham, så det må vente lidt endnu, medmindre han sparker ude i siderne !
Et billede skal i heller ikke snydes for !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: MD i dag gik rigtig godt Han er en stædig lille dreng som helst ikke vil forstyrres, han er meget glad for at sutte på tommelfinger, helst begge på en gang ! Han vejer 290 g og er ellers sund og rask ! min moderkage ligger foran og gør at jeg har lidt svært ved at mærke ham, så det må vente lidt endnu, medmindre han sparker ude i siderne ! Et billede skal i heller ikke snydes for !!
Hvor er det skønt med en dejlig scanning!
Hvor dejligt ! Og hold da op et sødt og godt billede
Miss Church skriver: Hvor er det skønt med en dejlig scanning!
Ja det er bare så dejligt !
maryjane skriver: Hvor dejligt ! Og hold da op et sødt og godt billede
Tak, jeg er også bare rigtig glad for billedet !
hvor er det dejligt alt er godt der inde og hvor er det bare et super vidunderligt billede
iiiih hvor han fin
B&J skriver: hvor er det dejligt alt er godt der inde og hvor er det bare et super vidunderligt billede
Tusind tak skal du ha !!
FrkZier skriver: iiiih hvor han fin
Mange tak skal du ha !
Dejligt og rigtig fint billede! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128