Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønt med en god MD..
Og SIKKE ET SKØNT BILLEDE!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med en veloverstået MD!
Og hold da op et godt billede "bare" fra en MD. Lækkert!
Tillykke
Super fint billede, nogen er sørme allerede fotogen
Stort tillykke med den veloverstået MD
Årrrh et dejligt billede <3 Fik i kønnet afvide til MD??
Vi overvejer at få vors bebs køn afvide også
Akmese skriver: MD i dag gik rigtig godt Han er en stædig lille dreng som helst ikke vil forstyrres, han er meget glad for at sutte på tommelfinger, helst begge på en gang ! Han vejer 290 g og er ellers sund og rask ! min moderkage ligger foran og gør at jeg har lidt svært ved at mærke ham, så det må vente lidt endnu, medmindre han sparker ude i siderne ! Et billede skal i heller ikke snydes for !!
MD i dag gik rigtig godt Han er en stædig lille dreng som helst ikke vil forstyrres, han er meget glad for at sutte på tommelfinger, helst begge på en gang ! Han vejer 290 g og er ellers sund og rask ! min moderkage ligger foran og gør at jeg har lidt svært ved at mærke ham, så det må vente lidt endnu, medmindre han sparker ude i siderne !
Et billede skal i heller ikke snydes for !!
Stort tillykke med den fine skanning! Vildt at du allerede er så langt!
StineW79 skriver: Dejligt og rigtig fint billede! Vh stine
Dejligt og rigtig fint billede! Vh stine
Tak
RikkeThygesen skriver: Skønt med en god MD.. Og SIKKE ET SKØNT BILLEDE!
Er også super glad for det billede !
Miss Kat skriver: Tillykke med en veloverstået MD! Og hold da op et godt billede "bare" fra en MD. Lækkert!
Tak men det er også det eneste sådan VIRKELIG gode billede fra MD !
Odense92 skriver: Tillykke Super fint billede, nogen er sørme allerede fotogen
HAHA ja men vi måtte også kæmpe for han lå konstant med begge hænder helt inde i munden !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128