Dinna88 skriver:
Jeg tror det er fordi maden er dn primære kilde til overvægt - du kan motionere voldsomt meget, uden at det gør en disse, hvis du lever af fastfood.
Hvis du starter ud med at omlægge din kost, gør det jo en grande forskel for mange til at starte på. Bare se på hvor stor en synder cola er - er dit forbrug stort, kan du tabe sig bare ved at droppe colaen.
Derudover tror jeg at det for mange er en selvfølge, at motionen er en del af det. Men det er så meget nemmere, at hoppe ned i fitness et par gange om ugen, end det er at omlægge kosten. Jeg mener ikke mentalt, men der er så meget arbejde i at lægge kosten om, og man skal vide en masse om det.
det var lige et kort svar, er lige på vej ud døren
Haps, helt enig, nu er jeg selv startet på kost omlægning, og så laver jeg mave bøjninger og ryg bøjninger hver morgen.
Nu Har jeg prøvet på det så mange gange, men af en eller anden årsag går det meget nemmere den her gang. Kosten har været lidt sværere fordi der skal man ud fra den boks man er i. Man skal tænke nyt og kreativt, jeg har haft enormt meget sjov ud af at prøve lidt forskelligt, men det er svært ikke at køre tilbage i den samme boks.
Så det er faktisk svært og bevare fokus på den sunde kost. Men jeg vil sige jeg har gort det i snart 14 dage, og jeg føler virkelig en forandring, jeg føler min krop er sundere, og lettere, jeg tror ikke jeg ville føle det samme hvis jeg "bare" dyrkede motion men spiste lidt federe mad.
så kost omlægningen har helt klart givet mig et boost