Jeg bliver sindsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Så fik jeg købt noget mere legetøj og dåsemad så nu må jeg prøve på det i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg bliver snart sindssyg af mine to katte på 7 måneder. De larmer og leger rundt fra tolv til klokken et halv to om natten og jeg får bare ikke min søvn og overvejer tit og gå af med dem. Men je har bare ikke fået dyr for at gå af med dem igen. Og kan virkelig heller ikke undvære dem.
Men får bare næsten ingen søvn så er ved at gå ud af mit gode skind
Nogen der har nogen råd til hvad jeg kan gøre ved mine to terrorister.

de er højest sandsynligt blevet kønsmodne, sådan er det med dyr, steriliser dem så slipper du for det.

og de slipper for frustrationen.

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

de er højest sandsynligt blevet kønsmodne, sådan er det med dyr, steriliser dem så slipper du for det.

og de slipper for frustrationen.

De er blevet neutraliseret

Anmeld

15. januar 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

De er blevet neutraliseret

jeg læste lige at i bor i en et værelses, jeg forstår udemærket godt hvorfor de opfører sig sådan. altså ja, katte er nattedyr, men de har INGEN plads til at være på og så er der to katte.. hvorfor få kat i en et værelses, og hvorfor få to?

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg læste lige at i bor i en et værelses, jeg forstår udemærket godt hvorfor de opfører sig sådan. altså ja, katte er nattedyr, men de har INGEN plads til at være på og så er der to katte.. hvorfor få kat i en et værelses, og hvorfor få to?

Det stadig en stor et værelset på 45 kvm.

Anmeld

15. januar 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det stadig en stor et værelset på 45 kvm.

men har de ikke mulighed for at komme ud så kan de jo ikke få deres naturlige behov dækket.. men ja det er jo fordi det er nattedyr, og de er aktive om natten, jeg kan da huske da jeg også havde katte dengang jeg boede i jylland, de var også ved at drive mig til vandvid da de var små... men de voksede fra det på noget tid.

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

men har de ikke mulighed for at komme ud så kan de jo ikke få deres naturlige behov dækket.. men ja det er jo fordi det er nattedyr, og de er aktive om natten, jeg kan da huske da jeg også havde katte dengang jeg boede i jylland, de var også ved at drive mig til vandvid da de var små... men de voksede fra det på noget tid.

Nej desværre for vi deler altan med resten af den etage vi bor på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.