Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: ØREPROPPER
ØREPROPPER
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: heheh ja men nu jeg også bare bange for underboen kommer og brokker sig.
heheh ja men nu jeg også bare bange for underboen kommer og brokker sig.
lad være at tage sorgerne på forskud havde en veninde der havde samme problem og gav hende samme råd, og fra den dag af har hun sovet om natten
LilleLene skriver: lad være at tage sorgerne på forskud havde en veninde der havde samme problem og gav hende samme råd, og fra den dag af har hun sovet om natten
Jamen sådan er det , de er jo 2 katte de leger og larmer, selv vores kat gør det fordi hun leger om natten, fordi de er jo et natdyr og de er jo stadig killinger.....
men kan de komme ud??? evt i snor så deres krudt kan blive brugt på den måde
B&J skriver: Jamen sådan er det , de er jo 2 katte de leger og larmer, selv vores kat gør det fordi hun leger om natten, fordi de er jo et natdyr og de er jo stadig killinger..... men kan de komme ud??? evt i snor så deres krudt kan blive brugt på den måde
Anonym skriver: neej vi har ikke den store mulighed for at få dem ud . vi bor på 16, men håber virkelig snart vi har fået sparet op til hus så vi kan flyt
neej vi har ikke den store mulighed for at få dem ud . vi bor på 16, men håber virkelig snart vi har fået sparet op til hus så vi kan flyt
ja det ville give ro hos dem , men selv om vi har en er hun en bølle men hun er også kun lidt over 1år så stadig ung og fuld af bølle streger
B&J skriver: ja det ville give ro hos dem , men selv om vi har en er hun en bølle men hun er også kun lidt over 1år så stadig ung og fuld af bølle streger
Anonym skriver: mine er nogen bisser, det er en han og en hun, søskende, de endda også igang med at lege nu. og det bare hele lejligheden der bliver løbet igennem.
mine er nogen bisser, det er en han og en hun, søskende, de endda også igang med at lege nu. og det bare hele lejligheden der bliver løbet igennem.
ja det er det, her hjemme er det daniel efter katten
og hun elsker det, når daniel jagter hende så får hun løbt krutten mere af, og hvis han ikke kommer leder hun efter ham, og det samme med min kæreste de kan også pøle katte og ham, og hun spinder helt vildt imens hun elsker det, og engang i mellem er hun jordens sødeste kat putter spinder kælen ja men de er jo kun børn inu
B&J skriver: ja det er det, her hjemme er det daniel efter katten og hun elsker det, når daniel jagter hende så får hun løbt krutten mere af, og hvis han ikke kommer leder hun efter ham, og det samme med min kæreste de kan også pøle katte og ham, og hun spinder helt vildt imens hun elsker det, og engang i mellem er hun jordens sødeste kat putter spinder kælen ja men de er jo kun børn inu
Anonym skriver: det jo det. glæder mig bare til vi flytter i noget større så ville det nok ikke gå mig så meget på som det gøre nu da vi kun bor i en et værelset.
det jo det. glæder mig bare til vi flytter i noget større så ville det nok ikke gå mig så meget på som det gøre nu da vi kun bor i en et værelset.
nej det er rigtigt, jeg tænker nok ikke så meget over det, fordi jeg er født og opvokset med katte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128