Jeg bliver sindsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

ØREPROPPER

heheh ja
men nu jeg også bare bange for underboen kommer og brokker sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

LilleLene

Anonym skriver:

heheh ja
men nu jeg også bare bange for underboen kommer og brokker sig.

lad være at tage sorgerne på forskud

havde en veninde der havde samme problem og gav hende samme råd, og fra den dag af har hun sovet om natten

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

lad være at tage sorgerne på forskud

havde en veninde der havde samme problem og gav hende samme råd, og fra den dag af har hun sovet om natten

dejligt,

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Jamen sådan er det , de er jo 2 katte de leger og larmer, selv vores kat gør det fordi hun leger om natten, fordi de er jo et natdyr og de er jo stadig killinger.....

men kan de komme ud??? evt i snor så deres krudt kan blive brugt på den måde

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen sådan er det , de er jo 2 katte de leger og larmer, selv vores kat gør det fordi hun leger om natten, fordi de er jo et natdyr og de er jo stadig killinger.....

men kan de komme ud??? evt i snor så deres krudt kan blive brugt på den måde

neej vi har ikke den store mulighed for at få dem ud . vi bor på 16, men håber virkelig snart vi har fået sparet op til hus så vi kan flyt

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

neej vi har ikke den store mulighed for at få dem ud . vi bor på 16, men håber virkelig snart vi har fået sparet op til hus så vi kan flyt

ja det ville give ro hos dem , men selv om vi har en er hun en bølle men hun er også kun lidt over 1år så stadig ung og fuld af bølle streger

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det ville give ro hos dem , men selv om vi har en er hun en bølle men hun er også kun lidt over 1år så stadig ung og fuld af bølle streger

mine er nogen bisser, det er en han og en hun, søskende, de endda også igang med at lege nu. og det bare hele lejligheden der bliver løbet igennem.

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

mine er nogen bisser, det er en han og en hun, søskende, de endda også igang med at lege nu. og det bare hele lejligheden der bliver løbet igennem.

ja det er det, her hjemme er det daniel efter katten

og hun elsker det, når daniel jagter hende så får hun løbt krutten mere af, og hvis han ikke kommer leder hun efter ham, og det samme med min kæreste de kan også pøle katte og ham, og hun spinder helt vildt imens hun elsker det, og engang i mellem er hun jordens sødeste kat putter spinder kælen ja men de er jo kun børn inu

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja det er det, her hjemme er det daniel efter katten

og hun elsker det, når daniel jagter hende så får hun løbt krutten mere af, og hvis han ikke kommer leder hun efter ham, og det samme med min kæreste de kan også pøle katte og ham, og hun spinder helt vildt imens hun elsker det, og engang i mellem er hun jordens sødeste kat putter spinder kælen ja men de er jo kun børn inu

det jo det. glæder mig bare til vi flytter i noget større så ville det nok ikke gå mig så meget på som det gøre nu da vi kun bor i en et værelset.

Anmeld

15. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

det jo det. glæder mig bare til vi flytter i noget større så ville det nok ikke gå mig så meget på som det gøre nu da vi kun bor i en et værelset.

nej det er rigtigt, jeg tænker nok ikke så meget over det, fordi jeg er født og opvokset med katte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.