Vi bor i en et værelset så det meget svært at skille dem ad og hvis vi endelig gøre det, piver de og kradser på døren. Og er utrolig bange for at vi får klager pga dem.
og vil jo ikke af med dem
Er jeg virkelig den eneste, der ser et udpræget problem i at du har anskaffet TO katte i en étværelseslejlighed UDEN først at overveje dette scenarie, så du nu overvejer at skille dig af med dem igen?? Dyr er ikke legetøj eller accessories og jeg ser fuldstændig rødt, når folk laver det stunt, som du har gang i nu. 
Du har sikkert tænkt at det ville være hyggeligt med et par katte, uden først at sætte dig ind i hvad de kræver? En étværelses er meget lidt plads til både menneske/r og to dyr, og det vil kræve at du holder dem aktiverede og stimulerede. Desuden er de kun store killinger, og killinger, ligesom alle andre børn, har bare mere krudt i måsen!
I det mindste skal du have credit for at spørge os andre til råds i stedet for straks bare at kassere dyrene! Dén thumbs up skal du trods alt have. 
Jeg vil råde dig, ligesom en anden bruger, til at forsøge at arbejde aktivt på at køre dem godt trætte før du går i seng. Evt. med en laser pointer, som er favoritlegetøjet her i huset. At du er bekymret for underboen hjælper sq ikke noget, kattene SKAL have lov til at storme rundt, det kan du slet ikke forhindre. Endnu et scenarie du burde have overvejet før anskaffelse.
Jeg håber i øvrigt, de har et godt, langt kradsetræ? Katte holder sig nemlig i form ved at strække sig, samt kradsetræet fjerner de døde hornlag på kløerne, så det er helt essentielt for dem. Også for at redde dine møbler. 
Held og lykke med det.
Anmeld