Nemesis skriver:
Det er benhårdt at skulle benytte sig af systemet!!
synes du skal ringe til børnepsyk og høre om der virkelig ikke er mulighed for at i kommer til før de 2 måneder. fortæl at i allerede HAr kæmpet en kamp og at en yderligere ventetid faktisk er ved at tage pippet fra dig. Fortæl at ksolen også kun venter på deres udredning.
At kommunen ikke har styr på noget burde slet ikke påvirke jeres ventetid på børnepsyk. Børnepsyk burde være så proffessionelle af uanset om de skifter personale så kan de stadig klare deres aftaler.
Så få udredningen så kan i altid slå kommunen i hovedet med den senere.
Det er en evig kamp! Drøn hårdt og det er kun de stærkeste der får den nødvendige hjælp.!
Pøj Pøj
tro mig, jeg har virkelig overvejet det..... men ved ikke hvor meget forskel det gør.
vores kontakt person ved ppr har lovet at ringe og rykke for en tidligere tid på børnepsyk, men jeg har ikke hørt noget fra ham siden. jeg havde en periode hvor jeg dagligt ringede rundt til både sagsbehandler, ppr og familie centret for at høre om der var nyt, men efter en helt masse afslag.... valgte jeg at kaste håndklædet i ringen i en periode.
nu venter jeg bare.
det jeg frygter mest er klart hvor langt han når at komme bagud fagligt, mens vi venter på den rette hjælp til ham.
imens vi venter er han så kommet med i en ny undersøgelse, hvor vi vil blive tilbudt en helt ny slags familie behandling. og vi har allerede haft det første møde..... så den vej rundt håber vi at der snart sker mere. 
Anmeld