udredning udsat 2 mdr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.206 visninger
34 svar
0 synes godt om
12. januar 2013

Lone Jakobsen

åh hvor kunne jeg dog tude og råbe og stampe.

vi har lige fået brev fra børnepsyk som har valgt at udsætte vores aftale 2 mdr. 

til dem som ikke kender vores historie, så har vi en søn med meget store problemer. vi har ventet 4 år på at ppr ville henvise til udredning, og nu hvor det endelig var lykkedes, så er vi lige blevet sat på standby 2 mdr. det er bare næsten ikke til at bære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

vi har lige fået brev fra børnepsyk som har valgt at udsætte vores aftale 2 mdr. 

til dem som ikke kender vores historie, så har vi en søn med meget store problemer. vi har ventet 4 år på at ppr ville henvise til udredning, og nu hvor det endelig var lykkedes, så er vi lige blevet sat på standby 2 mdr. det er bare næsten ikke til at bære.

Ej øv Hvordan kan de bare gøre det? Hvad gav de som grund? 

Anmeld

12. januar 2013

Lone Jakobsen

Nettemor skriver:

Ej øv Hvordan kan de bare gøre det? Hvad gav de som grund? 

der har været udskiftning i personalet, så den person der skulle med til indledende møde var ikke ansat længere

åh jeg synes bare det er så super frustrerende. kan slet ikke bære at vi skal vente endnu 2 mdr. for lige nu venter skolen meget på at han bliver udredt så de kan finde en anden skole til ham. næste møde i visitationsudvalget skulle ha været i april, men det må de nu udsætte, da udredningen ikke kan nå at blive færdig på den tid.

i fredags prøvede jeg at ringe til vores socialrådgiver, som stadig ikke vidste hvem min søn var og hvad vores sag handlede om (på trods af at hun havde sendt mig et brev hvor hun lovede at kontakte mig i uge 2)

Anmeld

12. januar 2013

Nettemor

Lone Jakobsen skriver:

der har været udskiftning i personalet, så den person der skulle med til indledende møde var ikke ansat længere

åh jeg synes bare det er så super frustrerende. kan slet ikke bære at vi skal vente endnu 2 mdr. for lige nu venter skolen meget på at han bliver udredt så de kan finde en anden skole til ham. næste møde i visitationsudvalget skulle ha været i april, men det må de nu udsætte, da udredningen ikke kan nå at blive færdig på den tid.

i fredags prøvede jeg at ringe til vores socialrådgiver, som stadig ikke vidste hvem min søn var og hvad vores sag handlede om (på trods af at hun havde sendt mig et brev hvor hun lovede at kontakte mig i uge 2)

Det er bare for dårligt! 

Nogle gange glemmer de vist, at det er mennesker, de har med at gøre! 

Anmeld

12. januar 2013

Lone Jakobsen

Nettemor skriver:

Det er bare for dårligt! 

Nogle gange glemmer de vist, at det er mennesker, de har med at gøre! 

ja det skulle man tro

kan slet ikke holde tanken ud. han deltager ikke længere i undervisningen, men opholder sig i hallens cafeterie hvor han og en anden bliver "underholdt" af en ekstra lære.

Anmeld

12. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Lone Jakobsen skriver:

Hvor er det dog urimeligt for jeres søn - og for jer!!!

Sender dig et kæmpe kram

/ Taco78 

Anmeld

12. januar 2013

Lone Jakobsen

Taco78 skriver:

Hvor er det dog urimeligt for jeres søn - og for jer!!!

Sender dig et kæmpe kram

mange tak for krammer

havde virkelig brug for at få luft efter den besked. synes det er utroligt at det skal være så svært at få hjælp til sit barn.

Anmeld

12. januar 2013

B&J

ej det er bare slet ikke okay og slet ikke det skal gå ud over jer og jeres søn bare fordi de skifter ud i deres personale...

men sender jer en masse krammer og håber de 2mdr går stærkt

Anmeld

12. januar 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

ej det er bare slet ikke okay og slet ikke det skal gå ud over jer og jeres søn bare fordi de skifter ud i deres personale...

men sender jer en masse krammer og håber de 2mdr går stærkt

nej synes også bare det er hamrende unfair.

men vil prøve at kontakte kommunen og høre hvad vi så gør mens vi venter. 2 mdr. er meget længe for os at vente.

Anmeld

12. januar 2013

Troldemommi

Hvor er det synd for din søn og jer hans familie, jeg er nysgerrig efter at høre hvad der gør at skolen har valgt at anbringe ham sådan et sted hvor han efter min mening spilder sin tid, han skal jo lære noget for filan, hvad er det i vejen med ham? det er da en total uholdbar situation pt.

Monica - som tilfældigvis er uddannet socialrådgiver

og forresten til dig

ps hvis du ikke har lyst til at svare er det også ok, kan godt se jeg stikker næsen langt frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.