Monica P skriver:
Hvor er det synd for din søn og jer hans familie, jeg er nysgerrig efter at høre hvad der gør at skolen har valgt at anbringe ham sådan et sted hvor han efter min mening spilder sin tid, han skal jo lære noget for filan, hvad er det i vejen med ham? det er da en total uholdbar situation pt.
Monica - som tilfældigvis er uddannet socialrådgiver
og forresten
til dig
ps hvis du ikke har lyst til at svare er det også ok, kan godt se jeg stikker næsen langt frem.
hej hej
havde simpelthen ikke set dit svar, så det er ikke med vilje at jeg først svarer nu.
min søn har meget store eksekutive vanskeligheder, og han kan slet ikke begå sig socialt. da han var en del af klassen, var han årsag til meget uro, og han var konstant centrum for konflikter. de fleste af hans dage endte med voldsomme eksplosioner, hvor lærerne fysisk måtte flytte ham fra klassen, og fastholde ham for at forhindre at han ødelagde noget. hans lærere er blevet spyttet på, sparket, slået, og truet med de værste gloser. så jeg bebrejder dem ikke deres valg.
nu hvor han er flyttet udenfor klassen, er han blevet glad igen. han smiler, han glæder sig til at komme i skole og skolen skal ikke længere kæmpe så meget med ham. han er endda begyndt at komme et par timer i sfo hver dag. han er lige nu inde i en periode hvor han ønsker at lære. han øver sig på ord, og er stolt når det lykkedes ham. min søn kan koncentrere sig i 5-10 minutters intervaller af gangen. og kun med en voksen ved sin side.
er glad for dit spørgsmål. det gav mig lyst for at genoptage kampen 
Lone
Anmeld