udredning udsat 2 mdr :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

nej synes også bare det er hamrende unfair.

men vil prøve at kontakte kommunen og høre hvad vi så gør mens vi venter. 2 mdr. er meget længe for os at vente.

jeg syntes også godt nok det er meget længe og når de fyre en skal det jo ikke gå ud over andre, forså beviser det jo de har behøv for en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

jeg syntes også godt nok det er meget længe og når de fyre en skal det jo ikke gå ud over andre, forså beviser det jo de har behøv for en mere

hun havde vist også sagt op.... så ved godt det ikke er deres skyld..... men for pokker den er bare svær at sluge.

vi oplever simpelthen at det hele er op af bakke for os med hensyn til den hjælp han har behov for. dem der gerne vil hjælpe har ikke beføjelserne til det, og de andre sender os bare videre i systemet.

Anmeld

12. januar 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

hun havde vist også sagt op.... så ved godt det ikke er deres skyld..... men for pokker den er bare svær at sluge.

vi oplever simpelthen at det hele er op af bakke for os med hensyn til den hjælp han har behov for. dem der gerne vil hjælpe har ikke beføjelserne til det, og de andre sender os bare videre i systemet.

Nej men der for går det stadig ud over jer desværre

og ja sådan er det tit dem der ønsker at hjælpe ja de kan ikke gøre så meget og de andre smider bare en videre

Anmeld

12. januar 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Nej men der for går det stadig ud over jer desværre

og ja sådan er det tit dem der ønsker at hjælpe ja de kan ikke gøre så meget og de andre smider bare en videre

ja det er vist desværre helt klassisk.

Anmeld

12. januar 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

ja det er vist desværre helt klassisk.

jaaa det er vist lige meget hvor og hvordan eller hvad så sker der det desværre

Anmeld

13. januar 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

jaaa det er vist lige meget hvor og hvordan eller hvad så sker der det desværre

ja så nu står det hele lidt i stampe. men håber at kunne indkalde dem til møde så vi kan finde en midlertidlig løsning. mens vi venter

Anmeld

13. januar 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

ja så nu står det hele lidt i stampe. men håber at kunne indkalde dem til møde så vi kan finde en midlertidlig løsning. mens vi venter

det håber jeg også du kan for det ville da være dejligt,

Anmeld

13. februar 2013

Angelspot

Lone Jakobsen skriver:

åh hvor kunne jeg dog tude og råbe og stampe.

vi har lige fået brev fra børnepsyk som har valgt at udsætte vores aftale 2 mdr. 

til dem som ikke kender vores historie, så har vi en søn med meget store problemer. vi har ventet 4 år på at ppr ville henvise til udredning, og nu hvor det endelig var lykkedes, så er vi lige blevet sat på standby 2 mdr. det er bare næsten ikke til at bære.

Nu har jeg skrevet til dig en gang før og vil da lige følge op på det  

Hvor er det surt for dig med udsættelse, når du lige havde fået en tid og kunne se en ende på det hele. Dybt skuffende!

Men er lidt nysgerrig for at høre om du skal have din søn udredt i ambulatoriet eller om det er i dagafsnittet til et længere forløb?

Anmeld

14. februar 2013

Lone Jakobsen

Angelspot skriver:

Nu har jeg skrevet til dig en gang før og vil da lige følge op på det  

Hvor er det surt for dig med udsættelse, når du lige havde fået en tid og kunne se en ende på det hele. Dybt skuffende!

Men er lidt nysgerrig for at høre om du skal have din søn udredt i ambulatoriet eller om det er i dagafsnittet til et længere forløb?

hej igen

tak for din interesse, og fordi du stadig tænker på os

jeg ved ikke helt hvor det er min søn skal udredes, men min mand mener det er dagafsnittet. da han skal igennem en længere udredning.

Anmeld

14. februar 2013

Lone Jakobsen

Monica P skriver:

Hvor er det synd for din søn og jer hans familie, jeg er nysgerrig efter at høre hvad der gør at skolen har valgt at anbringe ham sådan et sted hvor han efter min mening spilder sin tid, han skal jo lære noget for filan, hvad er det i vejen med ham? det er da en total uholdbar situation pt.

Monica - som tilfældigvis er uddannet socialrådgiver

og forresten til dig

ps hvis du ikke har lyst til at svare er det også ok, kan godt se jeg stikker næsen langt frem.

hej hej

havde simpelthen ikke set dit svar, så det er ikke med vilje at jeg først svarer nu.

min søn har meget store eksekutive vanskeligheder, og han kan slet ikke begå sig socialt. da han var en del af klassen, var han årsag til meget uro, og han var konstant centrum for konflikter. de fleste af hans dage endte med voldsomme eksplosioner, hvor lærerne fysisk måtte flytte ham fra klassen, og fastholde ham for at forhindre at han ødelagde noget. hans lærere er blevet spyttet på, sparket, slået, og truet med de værste gloser. så jeg bebrejder dem ikke deres valg.

nu hvor han er flyttet udenfor klassen, er han blevet glad igen. han smiler, han glæder sig til at komme i skole og skolen skal ikke længere kæmpe så meget med ham. han er endda begyndt at komme et par timer i sfo hver dag. han er lige nu inde i en periode hvor han ønsker at lære. han øver sig på ord, og er stolt når det lykkedes ham. min søn kan koncentrere sig i 5-10 minutters intervaller af gangen. og kun med en voksen ved sin side.

er glad for dit spørgsmål. det gav mig lyst for at genoptage kampen

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.