Hjælp min stil er stukket af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

morethanperfect

StineW79 skriver:

Hjælp ved ik lige hva der er sket med min stil, syntes ligesom den er stukket af efter jeg fødte for 6 mdr siden. Er begyndt at gå i sort for at "skjule" min efter gravitets delle, som har sat sig lige i talje højde!

Var ude for at handle lidt tøj til mig selv i dag, og puha syntes ik rigtig jeg ku finde noget jeg ku li/ passe. Har ligesom ændret facon og er gået ca en halv str op på hoften og har kæmpe amme babser! 

What to do?? Vh stine

Dette er bare et eksempel på hvad jeg kunne hoppe i .. Der kommer lige nogle billeder med , håber det er i orden

Fede sko , skjorte , bukser hvor skjorten kunne komme lidt ned i , en en fed halskæde ! .

Til kjolen kunne man ha skoene og halskæden på .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
morethanperfect skriver:

Dette er bare et eksempel på hvad jeg kunne hoppe i .. Der kommer lige nogle billeder med , håber det er i orden

Fede sko , skjorte , bukser hvor skjorten kunne komme lidt ned i , en en fed halskæde ! .

Til kjolen kunne man ha skoene og halskæden på .. 

Ih ville ønske at jeg ku gå i sådan nogle fed sko, men er bare desvære typen der falder og brækker anklen så snart det drejer sig om stilletter. Har dog lige købt et par støvletter med kilehæl den anden dag.

Problemet er også at jeg arbejder som pædagog, med handicappet børn, og der er hæle totalt udelukket. (er pt på barsel, og derefter arbejds søgende), så den nye stil, ska også være " praktisk "

Men syntes helt sikkert det er rigtig fed stil. Og tak fordi du gad lægge billeder ind!! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

morethanperfect

StineW79 skriver:

Ih ville ønske at jeg ku gå i sådan nogle fed sko, men er bare desvære typen der falder og brækker anklen så snart det drejer sig om stilletter. Har dog lige købt et par støvletter med kilehæl den anden dag.

Problemet er også at jeg arbejder som pædagog, med handicappet børn, og der er hæle totalt udelukket. (er pt på barsel, og derefter arbejds søgende), så den nye stil, ska også være " praktisk "

Men syntes helt sikkert det er rigtig fed stil. Og tak fordi du gad lægge billeder ind!! Vh stine

Nårh på den måde

Men skoene kan man bytte ud , med nogle balerinaer til sommer .. I samme farve som skjorten ..

Men ja , kilehæl kan jo også sagtens gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.