Hjælp min stil er stukket af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

FogL

StineW79 skriver:

Hé Hé jamen det slog mig simpelhen i dag, at det var det der var sket. Stod i H&M og sku købe tøj, kun til MIG, ik ungerne, kun til MIG SELV. Også blev jeg bare helt forvirret, for ku faktisk ik lige huske hva MIN stil er/var, for det sidste nye tøj jeg har købt har været ammetoppe. 

Trist men sandt, min stil er stukket af, og jagten på den er sat ind. Godt der er udsalg Vh stine

Ja så gør det ikke noget med fejlkøb, hvis det har været billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lige før man sku lave en billede tråd, hvor folk ku vise deres stil, spørge om stil råd osv. 

Så ku man ligge et billede ind af sig selv, evt uden ansigt, også ku folk komme med stil ider!! Vh stine

Anmeld

12. januar 2013

spj

Kender det bare så godt. Jeg er altid blevet frygtelig deprimeret når jeg skulle ud og købe tøj.
Hvis du bor i nærheden af en magasin kan jeg altså virkelig anbefale at booke en tid hos en af deres personlige shopper. Jeg prøvede det for nogle år siden og kom hjem med det fedeste tøj.
Her efter jeg fødte for 3 måneder siden, havde jeg ikke noget tøj jeg kunne passe (det var alt sammen for stort) jeg var ved at blive sindsyg. Så sagde min mor jeg skulle tage at booke en tid hos en personlig shopper. Det gjorde jeg så. Havde skrevet på skemaet til ønsker, at jeg kig efter busker. Havde ikke særlig stor tiltro til, at hun ville finde noget til mig. Men jeg kom hjem med 2 par fede busker, der bare sidder så godt. Har aldrig haft nogle busker jeg har været så glade for.
Kan virkelig anbefale det.
Man bliver så glad efter sådan et besøg. Man prøver måske 10 par bukser hvor af 5 af dem sidder vildt godt. I forhold til hvis man selv går og kigger og prøver 20 par busker hvor af ingen passer og man går hjem og er deprimeret.
Så hvis du har muligheden kan jeg kun sige gør det. Det er gratis og du er ikke forpligtet til at købe noget. De kan hjælpe dig med at finde din stil, så du ved hvad du skal gå efter.

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

spj skriver:

Kender det bare så godt. Jeg er altid blevet frygtelig deprimeret når jeg skulle ud og købe tøj.
Hvis du bor i nærheden af en magasin kan jeg altså virkelig anbefale at booke en tid hos en af deres personlige shopper. Jeg prøvede det for nogle år siden og kom hjem med det fedeste tøj.
Her efter jeg fødte for 3 måneder siden, havde jeg ikke noget tøj jeg kunne passe (det var alt sammen for stort) jeg var ved at blive sindsyg. Så sagde min mor jeg skulle tage at booke en tid hos en personlig shopper. Det gjorde jeg så. Havde skrevet på skemaet til ønsker, at jeg kig efter busker. Havde ikke særlig stor tiltro til, at hun ville finde noget til mig. Men jeg kom hjem med 2 par fede busker, der bare sidder så godt. Har aldrig haft nogle busker jeg har været så glade for.
Man bliver så glad efter sådan et besøg. Man prøver måske 10 par bukser hvor af 5 af dem sidder vildt godt. I forhold til hvis man selv går og kigger og prøver 20 par busker hvor af ingen passer og man går hjem og er deprimeret.
Så hvis du har muligheden kan jeg kun sige gør det. Det er gratis og du er ikke forpligtet til at købe noget. De kan hjælpe dig med at finde din stil, så du ved hvad du skal gå efter.

Har en veninde der bor i Ålborg, som jeg regner med at sku op og besøge en weekend, når jeg er helt færdig med at amme, også ska vi shoppe amok. Men desvære bor jeg i Herning, hvor jeg bare syntes jeg leder forgæves lige nu. Syntes alle butikker har stort set det samme tøj. Og jeg har endten for store bryster ( amme bryster ) ellenet nr for brede hofter. Trist men sandt.

Tror såmænd heller ik det lige helt var gået op for, hvor meget min stil var kommet ud af kurs, før her den anden dag. Kom nemlig til at se mig i fuld figur i et spejl, hvilket jeg endelig sjældent gør. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

4xGreve

StineW79 skriver:

Elsker højtaler bukser og det er endelig også det jeg plejer at gå efter.

Problemet er bare at nu hvor min facon har ændret sig, syntes jeg bare ik de sidder så godt længer, fordi de ligesom "deler" min delle på midten Vh stine

Hvis du tager en løs trøje, top, tunika eller kjole udover er der ingen der kan se det..

ellers leggins igså igen men en løs overdel

Anmeld

13. januar 2013

Musse21

spj skriver:

Hvad koster det at booke en personlig shopper?

Anmeld

13. januar 2013

Loa

StineW79 skriver:

Lige før man sku lave en billede tråd, hvor folk ku vise deres stil, spørge om stil råd osv. 

Så ku man ligge et billede ind af sig selv, evt uden ansigt, også ku folk komme med stil ider!! Vh stine

Rigtig god idé!
Jeg kunne i hvert fald godt bruge noget inspiration

Anmeld

13. januar 2013

spj

Musse21 skriver:

Hvad koster det at booke en personlig shopper?

Det er gratis så der er ingen hindringer for ikke at prøve det.

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

4xGreve skriver:

Hvis du tager en løs trøje, top, tunika eller kjole udover er der ingen der kan se det..

ellers leggins igså igen men en løs overdel

Går meget sjældent i kjole, men købte faktisk 2 lige før jul. 

Problemet er så bare at jeg selv ka se/ mærke at bukserne sidder dumt på mavedellen. Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

StineW79

Loa skriver:

Rigtig god idé!
Jeg kunne i hvert fald godt bruge noget inspiration

Syntes vi ska opfordre til en stil fremvisning igen så. Ka lige oppe den tråd jeg oprettede i går! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.