Kender det bare så godt. Jeg er altid blevet frygtelig deprimeret når jeg skulle ud og købe tøj.
Hvis du bor i nærheden af en magasin kan jeg altså virkelig anbefale at booke en tid hos en af deres personlige shopper. Jeg prøvede det for nogle år siden og kom hjem med det fedeste tøj.
Her efter jeg fødte for 3 måneder siden, havde jeg ikke noget tøj jeg kunne passe (det var alt sammen for stort) jeg var ved at blive sindsyg. Så sagde min mor jeg skulle tage at booke en tid hos en personlig shopper. Det gjorde jeg så. Havde skrevet på skemaet til ønsker, at jeg kig efter busker. Havde ikke særlig stor tiltro til, at hun ville finde noget til mig. Men jeg kom hjem med 2 par fede busker, der bare sidder så godt. Har aldrig haft nogle busker jeg har været så glade for.
Kan virkelig anbefale det.
Man bliver så glad efter sådan et besøg. Man prøver måske 10 par bukser hvor af 5 af dem sidder vildt godt. I forhold til hvis man selv går og kigger og prøver 20 par busker hvor af ingen passer og man går hjem og er deprimeret.
Så hvis du har muligheden kan jeg kun sige gør det. Det er gratis og du er ikke forpligtet til at købe noget. De kan hjælpe dig med at finde din stil, så du ved hvad du skal gå efter.
Anmeld