Hjælp min stil er stukket af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.916 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hjælp ved ik lige hva der er sket med min stil, syntes ligesom den er stukket af efter jeg fødte for 6 mdr siden. Er begyndt at gå i sort for at "skjule" min efter gravitets delle, som har sat sig lige i talje højde!

Var ude for at handle lidt tøj til mig selv i dag, og puha syntes ik rigtig jeg ku finde noget jeg ku li/ passe. Har ligesom ændret facon og er gået ca en halv str op på hoften og har kæmpe amme babser! 

What to do?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

Nettemor

Hmm jeg er rigtig dårlig til sådan noget. Meeeen hvis du skulle ske at finde den så tjek lige om den er sammen med min. I så tilfælde må du godt sende min hjem

Anmeld

11. januar 2013

4xGreve

Meget mode er højtaljet bukser (nogle kan findes i only eller vero moda) som sidder stramt også en løs top trøje der evt. Poser lidt det er mode 

Anmeld

11. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
4xGreve skriver:

Meget mode er højtaljet bukser (nogle kan findes i only eller vero moda) som sidder stramt også en løs top trøje der evt. Poser lidt det er mode 

ville have skrevet det samme.

Bonus: højtaljede bukser skjuler deller lidt bedre

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Hmm jeg er rigtig dårlig til sådan noget. Meeeen hvis du skulle ske at finde den så tjek lige om den er sammen med min. I så tilfælde må du godt sende min hjem

Kom til Herning og få en kop the, så ka vi gå på jagt efter vores stil sammen! Jeg er mega god til at finde andres, men nu er min egen bare stukket af! 

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

4xGreve skriver:

Elsker højtaler bukser og det er endelig også det jeg plejer at gå efter.

Problemet er bare at nu hvor min facon har ændret sig, syntes jeg bare ik de sidder så godt længer, fordi de ligesom "deler" min delle på midten Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

MajseMaja

Jeg har det på samme måde efter jeg fødte min søn oktober 2011.. Jeg syntes accessories hjælper rigtig meget på det på, øreringe, en fed halskæde og/eller tørklæde, en fed taske. Derudover kan man sagtens have en fed stil med løst tøj, smarte trøjer, tunikaer, cardiganer, kjoler.. Og hvis du finder nogle farver der klæder dig så hold fast i dem..

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

mor:) skriver:

ville have skrevet det samme.

Bonus: højtaljede bukser skjuler deller lidt bedre

Jeg plejer også at gå efter de højtaljet bukser, men syntes at problemet nu er, at de " deler" min delle på midten!  Og den havde jeg barevslet ik før! Øv bøv!! 

Jeg ku måske også rigtig godt tænke mig nogle bukser, hvor lynlåsen sidder bagpå. Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

MajseMaja skriver:

Jeg har det på samme måde efter jeg fødte min søn oktober 2011.. Jeg syntes accessories hjælper rigtig meget på det på, øreringe, en fed halskæde og/eller tørklæde, en fed taske. Derudover kan man sagtens have en fed stil med løst tøj, smarte trøjer, tunikaer, cardiganer, kjoler.. Og hvis du finder nogle farver der klæder dig så hold fast i dem..

Før i tiden brugte jeg altid smykke osv, men pga mit arbejde er jeg nærmest stoppet med det, fordi det ik er praktisk, så nu er mine huller i ørene vokset sammen. Så nu bruger jeg kun armbånd og kæder når jeg ska være smart.

Har lige købt 2 toppe i sort, men med farver på, 1 hvid med farver og en trøje i sort og 2 farver lilla. Enest " minus " må så være at de 3 af dem, har samme mønster/ farver... Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

Troldemommi

Min stil hedder: det jeg kan passe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.