Hjælp min stil er stukket af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Ja meget gerne! Må se om jeg ka finde min kalender, kærsten har gemt den, den anden dag! 

Bare iorden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Loa skriver:

Årh ja, det kan jeg godt forstå.

Er sgu også frækt at L/XL er deres største størrelse.

Syntes det er lidt øv når tøj hedder L/XL, i stedet for bare L og XL, for ku måske sagtens passe en ren XL, men syntes tit blandet størrelser er til den lille side. Fik til gengæld købt en "tube" bh, som jeg bare har ledt efter det sidste halve år.. Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

Loa

StineW79 skriver:

Syntes det er lidt øv når tøj hedder L/XL, i stedet for bare L og XL, for ku måske sagtens passe en ren XL, men syntes tit blandet størrelser er til den lille side. Fik til gengæld købt en "tube" bh, som jeg bare har ledt efter det sidste halve år.. Vh stine

Enig. Og syntes altså ikke deres XL er hvad de fleste betegner som en XL....

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej.

Jeg sad og så på en artikel fra Trinny og Susanna fra England.

De siger at hos nybagte mødre, er det vist ret vigtigt at bruge farver, som komplimenter din hud farve, da det underbevist styrker ens selvværd ,. Desværre er Danmark blevet blind i Sort,. :/
Men måske også finde noget som passer til ens facon.

Det skal lig siges at jeg selv har svært ved det for tiden.,

Dem elsker jeg også bare. Boede i England da de kom frem, og så altid deres program, og lavede faktisk også en stil ændring dengang. Nu er jeg så bare blevet 10-12 år ældre og en del kilo tunger, har ændret stil osv et par gange siden, og nu er min stil så stukket af og jeg mangler inspiration!! Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

Loa skriver:

Enig. Og syntes altså ikke deres XL er hvad de fleste betegner som en XL....

Det var desvære også det jeg fandt ud af! Øv! Vh stine

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Bare iorden  

Jeg går på jagt efter min kalender og forsvundne stil i morgen tidligt! 

Anmeld

11. januar 2013

Nettemor

StineW79 skriver:

Jeg går på jagt efter min kalender og forsvundne stil i morgen tidligt! 

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

Nettemor skriver:

Må heller se snart at komme i seng. Skrives lige ved! Godnat

Anmeld

11. januar 2013

FogL

StineW79 skriver:

Hjælp ved ik lige hva der er sket med min stil, syntes ligesom den er stukket af efter jeg fødte for 6 mdr siden. Er begyndt at gå i sort for at "skjule" min efter gravitets delle, som har sat sig lige i talje højde!

Var ude for at handle lidt tøj til mig selv i dag, og puha syntes ik rigtig jeg ku finde noget jeg ku li/ passe. Har ligesom ændret facon og er gået ca en halv str op på hoften og har kæmpe amme babser! 

What to do?? Vh stine

HAHAHA! Elsker din overskrift - nok fordi jeg kender følelsen

Er først nu begyndt at købe tøj til mig selv, og fundet ud af hvad jeg synes er MIG. (og hvad der passer)

Det er trods alt 11 måneder siden jeg fødte

Anmeld

11. januar 2013

StineW79

ciepige skriver:

HAHAHA! Elsker din overskrift - nok fordi jeg kender følelsen

Er først nu begyndt at købe tøj til mig selv, og fundet ud af hvad jeg synes er MIG. (og hvad der passer)

Det er trods alt 11 måneder siden jeg fødte

Hé Hé jamen det slog mig simpelhen i dag, at det var det der var sket. Stod i H&M og sku købe tøj, kun til MIG, ik ungerne, kun til MIG SELV. Også blev jeg bare helt forvirret, for ku faktisk ik lige huske hva MIN stil er/var, for det sidste nye tøj jeg har købt har været ammetoppe. 

Trist men sandt, min stil er stukket af, og jagten på den er sat ind. Godt der er udsalg Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.