Skruk.. Tanker.. Langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja okay det lyder underligt.. Så burde han da bare sige ja Tror du ik at han bare er nervøs for det og I bare skal gøre det..?  

Jo klart, han er også nervøs.. Har sagt til ham, at jeg ikke kan forstå vi ikke bare kan springe ud i det.. Det kan han ikke siger han.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jo klart, han er også nervøs.. Har sagt til ham, at jeg ikke kan forstå vi ikke bare kan springe ud i det.. Det kan han ikke siger han.. 

Hmm hvor er det altså ærgeligt. Tror det kræver et spring

Anmeld

13. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Hmm hvor er det altså ærgeligt. Tror det kræver et spring

Ja netop, men hvordan får jeg ham til at tage det spring?

Anmeld

13. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja netop, men hvordan får jeg ham til at tage det spring?

Hvis jeg havde løsningen fik du den  

Anmeld

13. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Hvis jeg havde løsningen fik du den  

Haha, ja tak.. Kunne være rart.

Anmeld

24. marts 2013

Stivdie

AnnL skriver:

Tak for dit svar, dejligt at høre jeg ik er den eneste med de tanker 

Jeg er også afhængig af tryghend, så bliver også nervøs, bekymret mm. over ændringer. Så ja planlægning er også vejen frem her, tror jeg Tror heller ik at man pludselig er 100 % klar til pb, så der skal nok springes ud i det, men med lidt planlægning  

Er du i job nu?

Rart at jeg ik er den eneste der synes alderen trykker, men vi skal da nok nå det, tror på det Men ja bekymrer mig da alligevel om det med alderen.. Ja kan da håbe at det lykkes i første forsøg, det håber alle jo  

Tak, ja vi snakker om det og bliver nok enige om hvad vi gør Også lidt skræmmende at tænke på at vi måske begynder sidst på året.. 

Er I begyndt på pb?

Tak også held og lykke til jer 

Hov, havde slet ikke set svaret her.

Jeg var en af de få heldige, der kom i job stort set lige efter jeg blev færdig med min uddannelse Kæresten er studerende indtil december 1013.
Da jeg havde været i job i ca et halvt år kom kæresten og sagde, at NU ville han altså gerne snart i gang med pb (det var nemlig ham, der var den skrukke hos os - på trods af at jeg er ældst), og så havde jeg lige behov for 4 måneders tid til at vænne mig til tanken inden jeg smed pillerne. Det gjorde jeg så sidst i august 2012, hvilket medførte små 14 dage med lejlighedsvise panikanfald over, hvad i alverden det var jeg dog havde kastet mig ud i
Den positive test stod jeg med for 14 dage siden, så nu er det jo ved at være blodig alvor Men jeg havde jo (heldigvis?) 6 måneder til at vænne mig til tanken fra projektstart til de to streger, så har ikke været helt så skræmmende at stå med den positive test, som jeg havde frygtet
Mht. alder, så kommer min termin til at falde ca 11-15 dage før min 29 års fødselsdag, så med lidt held kan jeg godt nå at blive mor som 28 årig Kæresten vil være 27 på det tidspunkt.

Også rigtig meget held og lykke med PB til Jer

Anmeld

24. marts 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Hov, havde slet ikke set svaret her.

Jeg var en af de få heldige, der kom i job stort set lige efter jeg blev færdig med min uddannelse Kæresten er studerende indtil december 1013.
Da jeg havde været i job i ca et halvt år kom kæresten og sagde, at NU ville han altså gerne snart i gang med pb (det var nemlig ham, der var den skrukke hos os - på trods af at jeg er ældst), og så havde jeg lige behov for 4 måneders tid til at vænne mig til tanken inden jeg smed pillerne. Det gjorde jeg så sidst i august 2012, hvilket medførte små 14 dage med lejlighedsvise panikanfald over, hvad i alverden det var jeg dog havde kastet mig ud i
Den positive test stod jeg med for 14 dage siden, så nu er det jo ved at være blodig alvor Men jeg havde jo (heldigvis?) 6 måneder til at vænne mig til tanken fra projektstart til de to streger, så har ikke været helt så skræmmende at stå med den positive test, som jeg havde frygtet
Mht. alder, så kommer min termin til at falde ca 11-15 dage før min 29 års fødselsdag, så med lidt held kan jeg godt nå at blive mor som 28 årig Kæresten vil være 27 på det tidspunkt.

Også rigtig meget held og lykke med PB til Jer

Helt i orden, tak for dit svar

Dejligt du fik job efter udd.  

Det lyder som en god måde I har gjort det på Tror også jeg får paninanfald når jeg smider pillerne, smider dem måske allerede om en mdr. der er den sidste pakke tom.. Kan allerede mærke nervøsiteten nu jeg skriver det..  Men vi har snakket om at begynde på pb til august.. Er godt nok nervøs og spændt ved tanken.. 

Stort tillykke, hvor er det fantastisk   Ja må være rart du har haft lidt tid, før testen viste to streger  

Det er da også en rigtig god alder  

Mange tak  tiden må vise hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.