AnnL skriver:
Det lyder som om du er mere klar end mig
Men ja man bliver nok aldrig helt klar, det kræver nok lidt et hop at springe ud i
Jeg synes jo det er underligt at jeg er skruk (mest i perioder) men at jeg ik føler mig klar/har lyst til at få en baby lige nu.. Forstår ik de tanker, men det er vel nervøsitet over om jeg kan finde ud af at være mor, blive en god mor..
Ja det med alderen synes jeg godt nok er et pres på en!! 
Ja I har jo så samme alder som os. Ja forstår præcis hvad du mener.
Ej det må da være rigtig frusterende med din kæreste. Håber snart I finder en løsning. Håber meget du ik har pco
Ja synes jo det ville være bedst med et job først, men det er godt nok svært at få! Plus det ville være rart at have været der i noget tid, før jeg bliver gravid..
Han sagde han godt kunne forstille sig at vi fik en baby næste år, at vi begynder til efteråret på pb. Var så dejligt at høre
Lidt skræmmende, nu vi planlægger lidt, men på den gode måde, hvis du forstår

Jeg har været mere eller mindre skruk siden sommeren 2011... Såå nu er jeg godt nok utålmodig, vi havde jo faktisk aftalt PB september 2012, men dette kunne have ikke overholde, da han ikke var klar.. Øv Øv, gik ½ år og glædede mig VILDT til PB også var det bare EN stor skuffelse!!
Min kæreste ser ikke alderen som noget problem, desværre, han siger vi stadig er unge, det er vi også, men ikke i fht. at skulle have et barn! Synes jeg bestemt ikke..
Håber heller ikke jeg har PCO, da hun scannede mine æggestokke var der ingenting at se, det hele så fint ud, så det var dejligt. Men venter på at mens kommer, for så skal jeg ud på sygehuset og have taget blodprøver, så de kan se om jeg har for meget mandeligt hormon i kroppen og hvis jeg har det, så har jeg PCO! Min mens springer fra 28-68 dage, det er lidt (meget) vildt! Tager nemlig ikke p-piller.
Jeg kan godt forstå din tankegang omkring om man bliver en god mor og om man kan klare det osv, de tanker har jeg ikke haft (endnu) men er sikker på de kommer, når det en dag er lidt tættere på med PB eller der er bebs i maven.
Ihh, hvor dejlgt din kæreste siger sådan, synes I skulle gå igang uanset din jobsituation også håbe på lidt bedre tider, efter barsel..