24+0 og snart i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Så slipper du for bukser og kan nøjes med leggins! Kan slet ikke se problemet

haha du er fyldt af gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Du er så smuk!

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

Du er så smuk!

tak søde

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

FrkZier skriver:

så ramte jeg 24+0

Jeg glæder mig utroligt meget til supermanden kommer til verden, men jeg er samtidig lige ved at få et nervøst sammenbrud over at jeg absolut intet har klar til hans ankomst om knap 3½ måned 

- Der har været en masse bøvl med min kæreste og jeg ang. hvor vi/jeg skulle bo henne, og tingene stod faktisk til at jeg skulle flytte i en lejlighed for mig selv, da han ikke lige vidste hvilket ben han skulle stå på; men idag spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham på fuldtid (har boet der på deltid det sidste lange stykke tid) så DET er bare fantastisk

Jeg er også begyndt at få det problem at mange at mine toppe er blevet for korte - som i så fint kan se på billedet

vægten, den snakker vi ikke om

Hihi... Panik allerede?

Vi har heller ikke rigtig gjort noget klar endnu og jeg er i uge 37 nu hehe... 

Dejligt at i har fundet ud af hvor i skal bo i det mindste  

Og sikke en fin mave du er begyndt at få dig 

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Muhmi skriver:

Hihi... Panik allerede?

Vi har heller ikke rigtig gjort noget klar endnu og jeg er i uge 37 nu hehe... 

Dejligt at i har fundet ud af hvor i skal bo i det mindste  

Og sikke en fin mave du er begyndt at få dig 

tror virkelig jeg er på randen til et nervøst sammenbrud - synes bare alle der er ca lige så langt som jeg er færdige med alt, og vi er bare ikke engang gået i gang endnu

haha, det gør mig faktisk lidt glad - så kan jeg da næsten kun nå at være i bedre tid end jer

ja det bare rigtig dejligt

taaaak

Anmeld

10. januar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

er det til alle deres vogne eller udvalgte vogne de køre det tilbud?
jeg satser på min kæreste kan få forhandlet lidt - og nu vi ved de har det tilbud i babysam kan vi jo bruge det lidt imod dem

Vi vil nok gerne have big star supreme 2012(sidste års) som de har på bud til 6000 (mener jeg) men vi skal også lige kigge lidt på big city da den er betydelig billigere, men vi har ikke rigtig fået den undersøgt så den ska vi lige se lidt på
- ville RIGTIG gerne have odder zip, men min dumme kæreste synes den er grim

Det gælder kun til 2013 modellerne, men alle emaljunga, Odder og brio barnevogne, ikke kombi vogne.... Hvis du tilmelder dig babysams facebookside, kan du se tilbuddet, så du selv kan se, hvad det er l skal slå på

Jeg kender ikke rigtig emaljungas modeller, for jeg har hele tiden ville have Odder

Vi skal bare have den i helt plain sort, ingen ballade på den... Så vi er lidt kedelige, men jeg synes den er så flot!

Vi må lige dele erfaringer, når vi har været afsted

Anmeld

10. januar 2013

Kay

FrkZier skriver:

ja tror jeg må mig en tur i H&M

hvilken er det? - og hvad er billigt?

fandt lige et billed via google... den er magen til den...

og ved ik... hvad vil du gi?? har også en hel kasse amme indlæg fra chicco hvis det var noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2013

Miss BananaHammock

FrkZier skriver:

så ramte jeg 24+0

Jeg glæder mig utroligt meget til supermanden kommer til verden, men jeg er samtidig lige ved at få et nervøst sammenbrud over at jeg absolut intet har klar til hans ankomst om knap 3½ måned 

- Der har været en masse bøvl med min kæreste og jeg ang. hvor vi/jeg skulle bo henne, og tingene stod faktisk til at jeg skulle flytte i en lejlighed for mig selv, da han ikke lige vidste hvilket ben han skulle stå på; men idag spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham på fuldtid (har boet der på deltid det sidste lange stykke tid) så DET er bare fantastisk

Jeg er også begyndt at få det problem at mange at mine toppe er blevet for korte - som i så fint kan se på billedet

Du skal nok nå det søde selvom jeg godt kan huske følelsen.

Men skøn mave og fedt at jeres boligsituation er på plads

Anmeld

12. januar 2013

Moma

Stort tillykke med at det hele er faldet på plads for jer!

Så får du nok også mere overskud til at få ordnet diverse babyting nu. Men jeg har nu heller aldrig været den, der har haft det hele købt i lang tid før. Det nås jo nok.

Ved min den første fødsel var jeg til tjek 37+1 og fik af vide at jeg var 4 cm åben - så gik jeg ud og købte det sidste med småveer og fik det vasket. Manden måtte så tage det med på sygehuset. Og det gik jo alt sammen alligevel.

Og sikke da en fin mave!

Anmeld

12. januar 2013

L&V

FrkZier skriver:

så ramte jeg 24+0

Ro på smukke du skal nok nå det hele.. Madpakken er jo klar og du og kæresten er der så er i klar til de første par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.