FrkZier skriver:
så ramte jeg 24+0
Jeg glæder mig utroligt meget til supermanden kommer til verden, men jeg er samtidig lige ved at få et nervøst sammenbrud over at jeg absolut intet har klar til hans ankomst om knap 3½ måned 
- Der har været en masse bøvl med min kæreste og jeg ang. hvor vi/jeg skulle bo henne, og tingene stod faktisk til at jeg skulle flytte i en lejlighed for mig selv, da han ikke lige vidste hvilket ben han skulle stå på; men idag spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham på fuldtid (har boet der på deltid det sidste lange stykke tid) så DET er bare fantastisk 

Jeg er også begyndt at få det problem at mange at mine toppe er blevet for korte - som i så fint kan se på billedet 
vægten, den snakker vi ikke om 
Ro på, vi har købt babyalarmer og en pusletaske... Og så har vi fået to sæt tøj i gave! Og så har jeg fået noget tøj af Frøken J herinde fra

That's it!
På lørdag skal vi dog ud og se på barnevogn, og jeg er ret sikker på vi køber den....
Men du er ikke alene om, ikke at have styr på noget!
Oveni er vi i gang med at se på et hus, og vi snakkede om det i går, i dag ringer mægler og siger, at der kun er to tilbage (det er i projekt, og ikke opført endnu) så vi skal nok i gang, plus at vi så lige skal have solgt en lejlighed

sååå nu må vi se, hvad der sker!
Fedt fedt fedt at l er blevet enige om at flytte sammen på fuld tid! Det er da også mest optimalt med en dejlig lille baby på vej

Tillykke med det!
Anmeld