24+0 og snart i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Ro på, vi har købt babyalarmer og en pusletaske... Og så har vi fået to sæt tøj i gave! Og så har jeg fået noget tøj af Frøken J herinde fra

That's it!

På lørdag skal vi dog ud og se på barnevogn, og jeg er ret sikker på vi køber den....

Men du er ikke alene om, ikke at have styr på noget!

Oveni er vi i gang med at se på et hus, og vi snakkede om det i går, i dag ringer mægler og siger, at der kun er to tilbage (det er i projekt, og ikke opført endnu) så vi skal nok i gang, plus at vi så lige skal have solgt en lejlighed sååå nu må vi se, hvad der sker!

Fedt fedt fedt at l er blevet enige om at flytte sammen på fuld tid! Det er da også mest optimalt med en dejlig lille baby på vej

Tillykke med det!

Åh godt vi ikke er de eneste..

Vi skal faktisk også ud og kigge på barnevogn på lørdag Hehe

Håber det hele går godt så , og i for solgt lejligheden hurtig

Ih tak det bare så fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

Åh godt vi ikke er de eneste..

Vi skal faktisk også ud og kigge på barnevogn på lørdag Hehe

Håber det hele går godt så , og i for solgt lejligheden hurtig

Ih tak det bare så fedt

Nix l er bestemt ikke de eneste jeg synes simpelthen det er så svært at finde ud af, hvad og hvor meget man skal have... Tror jeg skal have konfereret med min kusine, der lige er blevet mor for 2 måneder siden, hun må have det frisk i erindringen, hvad man har brug for i starten

Sjovt l også skal ud og kigge på barnevogn er det også fordi du har set, at babysam smider en ekstra pakke med, hvis man køber vognen inden den 17/1?

Hvilken barnevogn tænker l, at l skal have?

Anmeld

9. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

så ramte jeg 24+0

Jeg glæder mig utroligt meget til supermanden kommer til verden, men jeg er samtidig lige ved at få et nervøst sammenbrud over at jeg absolut intet har klar til hans ankomst om knap 3½ måned 

- Der har været en masse bøvl med min kæreste og jeg ang. hvor vi/jeg skulle bo henne, og tingene stod faktisk til at jeg skulle flytte i en lejlighed for mig selv, da han ikke lige vidste hvilket ben han skulle stå på; men idag spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham på fuldtid (har boet der på deltid det sidste lange stykke tid) så DET er bare fantastisk

Jeg er også begyndt at få det problem at mange at mine toppe er blevet for korte - som i så fint kan se på billedet

vægten, den snakker vi ikke om

Du skal nok nå at få alt klar til supermanden kommer til verdenen  Dejligt du flytter ind hos A  Er da rarest for jer alle 3

Du bliver stor nu hva?! Det klæder dig utrolig meget! Du må stjæle kærestens trøjer så du kan passe dem

Anmeld

9. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Du skal nok nå at få alt klar til supermanden kommer til verdenen  Dejligt du flytter ind hos A  Er da rarest for jer alle 3

Du bliver stor nu hva?! Det klæder dig utrolig meget! Du må stjæle kærestens trøjer så du kan passe dem

Håber da vi når at blive klar Hehe
Ja det bare super!! ;D
Jeg håber virkelig aldrig jeg bliver stor nok til at passe A's trøjer (manden er jo 210 høj )

Anmeld

9. januar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Nix l er bestemt ikke de eneste jeg synes simpelthen det er så svært at finde ud af, hvad og hvor meget man skal have... Tror jeg skal have konfereret med min kusine, der lige er blevet mor for 2 måneder siden, hun må have det frisk i erindringen, hvad man har brug for i starten

Sjovt l også skal ud og kigge på barnevogn er det også fordi du har set, at babysam smider en ekstra pakke med, hvis man køber vognen inden den 17/1?

Hvilken barnevogn tænker l, at l skal have?

Synes det er så svært at finde ud af, også fordi det i dagens Danmark er umuligt at forudse hvordan vejret bliver til foråret altså :p

Næh det viste jeg faktisk ikke de gjorde, hvilken Pakke er det? Vi havde planer om at tage i kære børn der har de Emmajlunga på bud nemlig

Anmeld

9. januar 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

Synes det er så svært at finde ud af, også fordi det i dagens Danmark er umuligt at forudse hvordan vejret bliver til foråret altså :p

Næh det viste jeg faktisk ikke de gjorde, hvilken Pakke er det? Vi havde planer om at tage i kære børn der har de Emmajlunga på bud nemlig

Det er, at du får en tilbehørs pakke med, som består af følgende

Madrasser til barnevogn og lift
Lagner til begge madrasser
Myggenet
Regnslag
Et sæt sengetøj
Babydyne og pude
Liggeunderlag til barnevogn, ved ikke om det er noget tisseunderlag eller hvad det er

Værdien skulle være 1600 kr.

Men vi har farmand med, han er nemlig god til sådan noget med at forhandle priser, så må vi se, hvad der bedst kan betale sig!

Hvad skal l give for emaljungaen? Vi skal have en Odder zipp den har jeg længe sagt, at jeg gerne ville have

Anmeld

9. januar 2013

Pige2009

Jeg gik først rigtig i gang med at forberede efter uge 30 Super fin mave

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det er, at du får en tilbehørs pakke med, som består af følgende

Madrasser til barnevogn og lift
Lagner til begge madrasser
Myggenet
Regnslag
Et sæt sengetøj
Babydyne og pude
Liggeunderlag til barnevogn, ved ikke om det er noget tisseunderlag eller hvad det er

Værdien skulle være 1600 kr.

Men vi har farmand med, han er nemlig god til sådan noget med at forhandle priser, så må vi se, hvad der bedst kan betale sig!

Hvad skal l give for emaljungaen? Vi skal have en Odder zipp den har jeg længe sagt, at jeg gerne ville have

er det til alle deres vogne eller udvalgte vogne de køre det tilbud?
jeg satser på min kæreste kan få forhandlet lidt - og nu vi ved de har det tilbud i babysam kan vi jo bruge det lidt imod dem

Vi vil nok gerne have big star supreme 2012(sidste års) som de har på bud til 6000 (mener jeg) men vi skal også lige kigge lidt på big city da den er betydelig billigere, men vi har ikke rigtig fået den undersøgt så den ska vi lige se lidt på
- ville RIGTIG gerne have odder zip, men min dumme kæreste synes den er grim

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Baagøe skriver:

Jeg gik først rigtig i gang med at forberede efter uge 30 Super fin mave

puuha tak, det giver lidt ro i sjælen
tak

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

FrkZier skriver:

så ramte jeg 24+0

Jeg glæder mig utroligt meget til supermanden kommer til verden, men jeg er samtidig lige ved at få et nervøst sammenbrud over at jeg absolut intet har klar til hans ankomst om knap 3½ måned 

- Der har været en masse bøvl med min kæreste og jeg ang. hvor vi/jeg skulle bo henne, og tingene stod faktisk til at jeg skulle flytte i en lejlighed for mig selv, da han ikke lige vidste hvilket ben han skulle stå på; men idag spurgte han om jeg ikke ville flytte ind hos ham på fuldtid (har boet der på deltid det sidste lange stykke tid) så DET er bare fantastisk

Jeg er også begyndt at få det problem at mange at mine toppe er blevet for korte - som i så fint kan se på billedet

vægten, den snakker vi ikke om

Ihh hvor skønt i flytter sammen ! 

Men hensyn til at gøre klar til supermanden kommer så tror jeg nok du skal nå det

Vi står og skal flytte det sidste her d. 9.-10. februar, og har termin 18. marts, så jeg føler mig sku presset  

og ang dit problem med toppe har jeg opdaget at h&m's strop toppe er DEJLIGT laaaaaange, så har man sådan en under ens andre toppe så er man sikker på at man ikke skiller på midten og fryser  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.