24+0 og snart i panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2013

FrkZier

Bertris skriver:

Ihh hvor skønt i flytter sammen ! 

Men hensyn til at gøre klar til supermanden kommer så tror jeg nok du skal nå det

Vi står og skal flytte det sidste her d. 9.-10. februar, og har termin 18. marts, så jeg føler mig sku presset  

og ang dit problem med toppe har jeg opdaget at h&m's strop toppe er DEJLIGT laaaaaange, så har man sådan en under ens andre toppe så er man sikker på at man ikke skiller på midten og fryser  

ja det simpelthen så dejligt, det giver lidt mere ro i sjælen at jeg i det mindste ved hvor mig og baby skal bo henne

jeg tænker også at jeg har massere af tid, men når jeg så tænker på hvor hurtig de sidste 24 uger er gået, bliver jeg lidt panikangst over at den sidste tid sikkert går lige så hurtig og så ligepludselig bum så der baby

- jeg havde et eller andet naivt håb om at jeg ikke behøvede købe toppe og trøjer men kun vente bukser, men kan godt se at jeg snart bliver nød til at udvide min gaderobe lidt, ellers kommer jeg da til at se helt fjollet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Bertris

FrkZier skriver:

ja det simpelthen så dejligt, det giver lidt mere ro i sjælen at jeg i det mindste ved hvor mig og baby skal bo henne

jeg tænker også at jeg har massere af tid, men når jeg så tænker på hvor hurtig de sidste 24 uger er gået, bliver jeg lidt panikangst over at den sidste tid sikkert går lige så hurtig og så ligepludselig bum så der baby

- jeg havde et eller andet naivt håb om at jeg ikke behøvede købe toppe og trøjer men kun vente bukser, men kan godt se at jeg snart bliver nød til at udvide min gaderobe lidt, ellers kommer jeg da til at se helt fjollet ud

Altså mine strop toppe havde jeg før graviditeten, så de kan sagtens bruges selvom man ikke er gravid  
Synes også tiden går hurtigt, selvom den ikke går hurtigt nok  
Men har du også fået spurgt familie og venner om de har nogle ting i kan få?  

Vi har fået STOR hjælp fra familie og venner ang ting, vi har stort set kun købt barnevogn og baby badekar, og vi har alt, det er bare pakket ned

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Bertris skriver:

Altså mine strop toppe havde jeg før graviditeten, så de kan sagtens bruges selvom man ikke er gravid  
Synes også tiden går hurtigt, selvom den ikke går hurtigt nok  
Men har du også fået spurgt familie og venner om de har nogle ting i kan få?  

Vi har fået STOR hjælp fra familie og venner ang ting, vi har stort set kun købt barnevogn og baby badekar, og vi har alt, det er bare pakket ned

min kærestes moster og onkel har 3 drenge - og de har vidst en masse ting vi kan arve

så har vi fået en masse tøj forærende som stadig ligger i sække og skal pakkes ud og sorters og vaske og sådan..

men nu skal vi ud og kigge på barnevogn på lørdag samme med svigermor så lidt tættere på målet kommer vi da

Anmeld

10. januar 2013

Bertris

FrkZier skriver:

min kærestes moster og onkel har 3 drenge - og de har vidst en masse ting vi kan arve

så har vi fået en masse tøj forærende som stadig ligger i sække og skal pakkes ud og sorters og vaske og sådan..

men nu skal vi ud og kigge på barnevogn på lørdag samme med svigermor så lidt tættere på målet kommer vi da

Det lyder jo kanon  
Så er det jo bare at høre om i kan få det over, også held og lykke med barnevognsindkøbet  

og tøjet er jo bare at få smidt over og vasket og lagt sammen i størrelser, men det er selvfølgelig lige det med at tage sig sammen  

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Bertris skriver:

Det lyder jo kanon  
Så er det jo bare at høre om i kan få det over, også held og lykke med barnevognsindkøbet  

og tøjet er jo bare at få smidt over og vasket og lagt sammen i størrelser, men det er selvfølgelig lige det med at tage sig sammen  

ja der er ikke andet for

mange tak

overvejer at vente til min barsel, så har jeg også noget at tage mig til der

Anmeld

10. januar 2013

Kay

h og m's graviditets toppe er skønne og lange

og har en billig ammepude du gerne må købe

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Kay skriver:

h og m's graviditets toppe er skønne og lange

og har en billig ammepude du gerne må købe

ja tror jeg må mig en tur i H&M

hvilken er det? - og hvad er billigt?

Anmeld

10. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

Håber da vi når at blive klar Hehe
Ja det bare super!! ;D
Jeg håber virkelig aldrig jeg bliver stor nok til at passe A's trøjer (manden er jo 210 høj )

Så kan du jo sagtens have maven i dem! og så lige et bælte under brystet så køre det da

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Så kan du jo sagtens have maven i dem! og så lige et bælte under brystet så køre det da

haha ja maven kan snildt være der, men det bare som om de går mig til knæet :p

Anmeld

10. januar 2013

christina92

FrkZier skriver:

haha ja maven kan snildt være der, men det bare som om de går mig til knæet :p

Så slipper du for bukser og kan nøjes med leggins! Kan slet ikke se problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.