Væske i ørene...gode råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Mussen2

mor:) skriver:

Det eneste der hjalp her var dræn. Men min dreng havde flere gange mellemørsbetændelse med efterfølgende væske i ørene.

Men de ligger jo ikke dræn efter en gangs mellemærsbetændelse. Og det er meget normalt at man kan have lidt væske efter en mellemørsbetændelse/forkølelse.

Jeg har så en anden historie: læge kan se væske i ørene. ørelæge kan ikke. Dette er sket 2 gange.

Så pas nu på med at være efter lægerne

Ja der kan man bare se. Nej, det er også det jeg lidt tænker, hvad kan ørelæge gøre andet end at lægge dræn, som han jo ikke gør efter en måned med ondt i ørene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

K&S

Mussen2 skriver:

I midtjylland. Jeg ved der er lang tids ventetid

Okay, vi bor på Sjælland, så det er langt væk at anbefale ørelæge 

Anmeld

7. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mussen2 skriver:

Ja der kan man bare se. Nej, det er også det jeg lidt tænker, hvad kan ørelæge gøre andet end at lægge dræn, som han jo ikke gør efter en måned med ondt i ørene?

Tja det ved jeg ikke. Hvis vores dreng havde MØB aftalte vi altid med egen læge at komme igen efter 4 uger, for der skulle væsken gerne være væk. Hvis det ikke er det, henviste han til ørelæge. Så dette gjorde vi op til flere gange, indtil der til sidst blev lagt dræn. Men nej, har ikke lige hørt nogen mirakelkur mod væske udover dræn.

Anmeld

7. januar 2013

Fenja09

Mussen2 skriver:

Altså her er jeg helt sikker på at det gør decideret ondt ind i mellem. Som i går aftes hvor han skreg i vilden sky, var drøntræt, men kunne simpelthen ikke finde ordentlig ro og skreg i flere timer on and off. Han havde gså feber

Han vil kun få feber, hvis han stadig har betændelse i øret. De får ikke feber af væske. Så måske i lige skal en tur til lægen og få øret målt. Medmindre du selvfølgelig tror at han har noget influenza.

Anmeld

8. januar 2013

Mussen2

Fenja09 skriver:

Han vil kun få feber, hvis han stadig har betændelse i øret. De får ikke feber af væske. Så måske i lige skal en tur til lægen og få øret målt. Medmindre du selvfølgelig tror at han har noget influenza.

Feberen er væk i dag. Tror sværre det er ørene der driller.... Jeg må se om det kommer igen. Fik målt og tjekket ørene for en lille uge siden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.