Mussen2 skriver:
Lillebror på 11 mdr. Døjer med væske i øret efter en gang mellemørebetændelse. Det er ikke så praktisk når han netop nu skulle køres ind i vuggestue og jeg starter op på job om 1 uge
Jeg har bestilt tid hos kranio sakral så vil jeg se om det virker og derud over sov han på panodil. I dag har han lidt feber så han er hjemme
Hvilke råd og erfaringer har i udover de gængse, som hævet sengeleje osv.
Vil rigtig gerne høre fra jer der helt konkret har oplevet en forskel på noget i har gjort
Vores datter har også haft væske i øret efter MØB, men vores læge siger at det kan tage rigtig lang tid før det forsvinder, så han kontrollere hende engang imellem og er det ikke forsvundet her d. 16 Januar, så skal hun vist til ørelæge.
Jeg tror ikke der er så meget at gøre udover det du allerede ved, men de kan godt være pylrede i perioder fordi det giver en mærkelig fornemmelse i øret - plus at lydene kan ændre sig for dem og derfor reagere de ved at være kede af det eller utilpasse.
Hvis det fortsætter med jeres lille dreng synes bestemt at i skal sørge for at han kommer en tur til ørelæge.
/Fenja 
Anmeld