Op/Ned metoden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.011 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Isaac's mor

Hørte om den for første gang i dag, i en anden debat...
Dén vil jeg sgu prøve!!

Men hva gør man om natten? Min søn vågner 2-6 gange (eller har han i hvertfald gjort i lidt over 1 måned, for det bare er en periode). Plejer at give ham en flaske, nogengange to (går an på hvor mange gange han vågner) i løbet af natten. Skal jeg blive ved med det, nu når jeg vil prøve denne metode? Eller skal jeg give ham vand? (han vil forresten ikke bruge sut )

(Han er snart 7 mån.)

Også vil jeg da ogs gerne høre, hvor lang tid tog det jer før den virkede? Og hvor længe stod i med bebs til h*n faldt i søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

L&V

Sophie.Hammershøy skriver:

Hørte om den for første gang i dag, i en anden debat...
Dén vil jeg sgu prøve!!

Men hva gør man om natten? Min søn vågner 2-6 gange (eller har han i hvertfald gjort i lidt over 1 måned, for det bare er en periode). Plejer at give ham en flaske, nogengange to (går an på hvor mange gange han vågner) i løbet af natten. Skal jeg blive ved med det, nu når jeg vil prøve denne metode? Eller skal jeg give ham vand? (han vil forresten ikke bruge sut )

(Han er snart 7 mån.)

Også vil jeg da ogs gerne høre, hvor lang tid tog det jer før den virkede? Og hvor længe stod i med bebs til h*n faldt i søvn?

Tror du skal uddybe hvad det er for en "metode"

Anmeld

5. januar 2013

B&J

han har ikke en eller anden nulle bamse eller nulle klud han gerne vil have i hånden istedet som trykhed stedet for sut????

Anmeld

5. januar 2013

Koen.

Hvad er op ned metoden? For min søn er snart 8 mdr, bruger ikke sut og vågner mellem 7-10 gange om natten

Anmeld

5. januar 2013

Janni.

Jeg prøver om jeg kan forklare det. Put barnet som i plejer. Sig godnat, forlad rummet, så snart barnet er ked af det, tages det op, trøste og ned igen, og godnat.

Gentages til barnet sover. Tror det er op/ned metoden.

Det brugte vi på Silas, og det virkede rigtig godt.

Anmeld

5. januar 2013

Isaac's mor

B&J skriver:

han har ikke en eller anden nulle bamse eller nulle klud han gerne vil have i hånden istedet som trykhed stedet for sut????

Jo han har en sutteklud/kanin bamse

Anmeld

5. januar 2013

B&J

Sophie.Hammershøy skriver:

Jo han har en sutteklud/kanin bamse

okay.. jamen så har han jo også en sut..... han vågner ikke når han feks ikke kan finde den for vores dreng vågner når hans dyne er væk som han bruger som sut

Anmeld

5. januar 2013

Isaac's mor

Månsson skriver:

Tror du skal uddybe hvad det er for en "metode"

http://www.babywhispererforums.com/index.php?topic=208990.0

Anmeld

5. januar 2013

Isaac's mor

Lærke&Liam. skriver:

Hvad er op ned metoden? For min søn er snart 8 mdr, bruger ikke sut og vågner mellem 7-10 gange om natten

http://www.babywhispererforums.com/index.php?topic=208990.0

Så prøv dét her

Anmeld

5. januar 2013

Isaac's mor

B&J skriver:

okay.. jamen så har han jo også en sut..... han vågner ikke når han feks ikke kan finde den for vores dreng vågner når hans dyne er væk som han bruger som sut

Årh så tætte er de ikk endnu... Gav ham den først i julegave og prøver at knytte dem, så han sover med den hver gang han sover nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.