Billig bilforsikring 24år. Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

Mette.mor

Hej Noneother

Jeg kan godt forstå, du er i tvivl om, hvilket forsikringsselskab du skal vælge!

Hvis du ikke allerede har skrevet under et sted, så findes der en hjemmeside, hvor du gratis kan få tilbud fra forsikringsselskaber, dvs. du slipper for selv at lave research på priser og dækning, da du lader forsikringsselskaberne kæmpe om at give dig det bedste tilbud på netop dit forsikringsbehov.

Du bestemmer selv, om du vil tage imod et tilbud, så det er helt uforpligtende. Jeg har ikke prøvet det endnu, da jeg er meget godt tilfreds med mine forsikringer hos IF, men jeg har tænkt mig på et tidspunkt at se, om de kan finde et bedre tilbud end mit eksisterende!

Siden hedder www.forsikringsdeal.dk

Mange hilsner

^.^ ette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

CaWi

Du skriver du aldrig har haft bil i dit eget navn.
Har du boet sammen med en kæreste der havde bil? For så kan du nemlig få noget af hans ancinitet (staves) det gjorde jeg, og slap derfor for to dyre år. Nu er det så min nuværende kæreste der tjener ancinitet hos mig

Anmeld

11. januar 2013

Noneother

CAWI skriver:

Du skriver du aldrig har haft bil i dit eget navn.
Har du boet sammen med en kæreste der havde bil? For så kan du nemlig få noget af hans ancinitet (staves) det gjorde jeg, og slap derfor for to dyre år. Nu er det så min nuværende kæreste der tjener ancinitet hos mig

Desværre. Jeg er single, og har været det siden jeg blev 18, så der er ikke noget at hente.

men jeg har så "fået" 3 års ancinnitet af mit forsikringsselskab nu, så det gik heldigvis alt sammen.

Anmeld

11. januar 2013

Noneother

Mette.mor skriver:

Hej Noneother

Jeg kan godt forstå, du er i tvivl om, hvilket forsikringsselskab du skal vælge!

Hvis du ikke allerede har skrevet under et sted, så findes der en hjemmeside, hvor du gratis kan få tilbud fra forsikringsselskaber, dvs. du slipper for selv at lave research på priser og dækning, da du lader forsikringsselskaberne kæmpe om at give dig det bedste tilbud på netop dit forsikringsbehov.

Du bestemmer selv, om du vil tage imod et tilbud, så det er helt uforpligtende. Jeg har ikke prøvet det endnu, da jeg er meget godt tilfreds med mine forsikringer hos IF, men jeg har tænkt mig på et tidspunkt at se, om de kan finde et bedre tilbud end mit eksisterende!

Siden hedder www.forsikringsdeal.dk

Mange hilsner

^.^ ette

Jo tak, det vil jeg da prøve hvis jeg står i samme situation igen en dag. 

Jeg har så bundet mig til et rigtig godt tilbud nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.