mortilfreja skriver:
Pas på blodtrykket.. 
Til en anden gang så få alt sort på hvidt.. Så er der ingen problemer..
Det gælder i øvrigt fra alle instanser
Nu er jeg selv igang med en handelsuddannelse, og ved udemærket hvordan jeg bør forholde mig. -og ja, jeg både tjekker min netbank regelmæssigt, OG sørger for at få ting på skrift når det er muligt.
Men et firma som IF er bare ikke sådan lige at danse med. Hvordan vil du bære dig ad med at få noget på skrift, du kan nedkæmpe dem med så at sige, når de ikke respondere på noget som helst du foretager dig?
men fair nok. Igen. Tjek trustpilot hvis du tror at jeg overreagerer. Jeg ved at alle forsikringsselskaber har en procentgrad af utilfredse kunder, og sådan er det. men hvis du sammenligner dem med fx. alm brand, så vil du se en klokkeklar forskel, samt at størstedelen af dem derinde der giver dem en god anmeldelse udelukkende gør det på baggrund af de billige priser, og på anmeldelsestidspunktet endnu ikke har oplevet at skulle bruge den skadesdækning de ellers har betalt for.
Resten har haft problemer med alt fra manglende kundeservice, skadesdækning til meget fejlagtige(jeg ville sige løgnagtige) oplysninger omkring hvilken dækning de reelt kan forvente når uheldet er ude.
Anmeld