Billig bilforsikring 24år. Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

kesuh

Noneother skriver:

Det er en 1.0 såå.. men Jeg havde intet ancinnitet, da jeg ikke har haft bil i mit navn.

men jeg fik lige et tilbud 3 års ancinnitet. 10.000 årligt inkl. ulykke og indbo, med en selvrisiko på 0kr. -elitebilist om 2 år

Så det tager jeg. Det er jo "kun" 6.500 årligt, hvis man fratrækker det jeg i forvejen betaler for de andre forsikringer, så den tror jeg at jeg tager.

De andre ville have over 12.000, eller en selvrisiko på omkring 16.000, hvis jeg ville have det billigere.

hvis det dækker alt det, så vil jeg da klart sige ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Noneother

kesuh skriver:

hvis det dækker alt det, så vil jeg da klart sige ja!

Jeg har osse accepteret den. -og den falder jo hvert år fra nu, så det er en ok deal.

Havde ellers lige fået et andet tilbud på 11.000inkl. fra mit gamle selvskab, men de ville lave en selvrisiko på næsten 17.000... Det kan godt være at jeg ikke har lavet ulykker endnu, men det ville blive jævnt dyrt hvis jeg gjorde såå.. nej tak.

Anmeld

2. januar 2013

kesuh

altså det med selvrisiko.. De prøver at snøre en med det.  Jeg fik en 1.6 motor og var 19 år kun med ansvar. 14 tusind kr.. og en selvrisiko på 3500.

Man skal bare skrue bissen på og sige de kan stikke de statistikker et hvis sted hen. Vil i have mig som kunde eller ej?

Det virkede ihvertfald ved fair forsikring inden de gik til gjensidige og så valgte jeg alka og jeg bor endda i vollsmose med en så lav forsikring og større bil

Anmeld

2. januar 2013

baby012

Vi er 21 og 22 og betaler 5000 om året hos NEM forsikring  

dog uden kasko 

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

kesuh skriver:

altså det med selvrisiko.. De prøver at snøre en med det.  Jeg fik en 1.6 motor og var 19 år kun med ansvar. 14 tusind kr.. og en selvrisiko på 3500.

Man skal bare skrue bissen på og sige de kan stikke de statistikker et hvis sted hen. Vil i have mig som kunde eller ej?

Det virkede ihvertfald ved fair forsikring inden de gik til gjensidige og så valgte jeg alka og jeg bor endda i vollsmose med en så lav forsikring og større bil

Hold da op ja.. Det kan godt betale sig at presse dem.

Ham her startede osse på 13 alene for ansvar. men så kunne han pludselig trylle da jeg fortalte at det ikke var dagens bedste tilbud.

men ja.. Jeg er altså heller ikke nogen særlig fare for trafikken i min lille praktiske hyundai, med barnesæde og en topfart på 140, så jeg gad ærlig talt ikke at give sååå meget mere end det.

Jeg har trods alt kørt 20.000 om året de sidste godt to år uden skader. -Bare ikke på papiret.

Anmeld

2. januar 2013

Mi&Mi

Noneother skriver:

V

Jeg skal heller ikke have kasko, men deres forsikringsberegner siger 12.000 såå.. Jeg tror ikke jeg får et bedre tilbud på min bil end det jeg lige har fået.

Vi fik snakket os til en billigere forsikring, det er ikke altid man kan regne med det man regner ud på nettet, det er nemmere at snakke med dem om det

Anmeld

3. januar 2013

Noneother

simone91 skriver:

Vi fik snakket os til en billigere forsikring, det er ikke altid man kan regne med det man regner ud på nettet, det er nemmere at snakke med dem om det

I know. Jeg fik osse en rigtig god deal igår, så den tror jeg bare jeg tager. -Så er jeg elitebilist om 2 år og skal aldrig mere betale dyrt for mine forsikringer.

Anmeld

3. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Noneother skriver:

Jeg skal til at omregistrere og forsikre min lille billige bil, men.. Jeg er 24 år og jeg gider ikke give 10.000 om året.

Er der nogen der kender til en forsikring der er til at betale? Jeg har ingen skader, men jeg har ikke haft min egen bil på papiret endnu.

Jeg har bil / kaskoforsikring ved Alka - giver 4000 året.
Jeg er 22 og elitebilist
Har kurset 'Respekt for fart' , ved ikke om de stadig køre med det samarbejde ?!?! ...

Anmeld

3. januar 2013

Noneother

LouiseVous skriver:

Jeg har bil / kaskoforsikring ved Alka - giver 4000 året.
Jeg er 22 og elitebilist
Har kurset 'Respekt for fart' , ved ikke om de stadig køre med det samarbejde ?!?! ...

De har desværre droppet samarbejdet. -men jeg har vaglt at tage imod en god deal, hvor jeg allerede bliver elitebilist om 2 år, så mon ikke det går.

Anmeld

3. januar 2013

mortilfreja

Jeg har IF forsikring.. Jeg giver 4600,- om året Som nystarter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.