Billig bilforsikring 24år. Anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.603 visninger
33 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Noneother

Jeg skal til at omregistrere og forsikre min lille billige bil, men.. Jeg er 24 år og jeg gider ikke give 10.000 om året.

Er der nogen der kender til en forsikring der er til at betale? Jeg har ingen skader, men jeg har ikke haft min egen bil på papiret endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

kesuh

Du kunne have taget respekt for fart ved alka, men nu er du blevet 24.. så det er for sent.

Ellers er da alka-boksen og den skærer forsikringen ned en pæn del.

Jeg har forsikring ved alka og har respekt for fart. Betaler kun lige omkring 5 tusind kr for en stor bil. Nu jeg så blevet 25, så den er blevet en smule billigere^^

Men når du siger lille bil, så går jeg ud fra den ikke er en stor 2.0 motor der ligger i.

Den burde du altså ikke skulle give 10.000kr for..

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

Noneother skriver:

Jeg skal til at omregistrere og forsikre min lille billige bil, men.. Jeg er 24 år og jeg gider ikke give 10.000 om året.

Er der nogen der kender til en forsikring der er til at betale? Jeg har ingen skader, men jeg har ikke haft min egen bil på papiret endnu.

er 24 og giver 4800 for en kaskoforsikring hos FDM forsikring 

Prøv gf dem havde jeg før de er også ret billige

Anmeld

2. januar 2013

2babygirls

Noneother skriver:

FDM giver en god pris, samt du falder i præmie hvert år. Kræver dog man har været medlem i noget tid

Anmeld

2. januar 2013

roenlund

Vi startede med bilforsikring hos GF, de var på det tidspunkt de billigste vi gav under 5000, kan ik huske det præcis, men dem der ville have mest ville have 29000 da de mente vores bil var en sportsbil...

Anmeld

2. januar 2013

Mi&Mi

Prøv GF, jeg er 21 og betaler lige knap 4000 om året, det er godt nok uden kasko

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

kesuh skriver:

Du kunne have taget respekt for fart ved alka, men nu er du blevet 24.. så det er for sent.

Ellers er da alka-boksen og den skærer forsikringen ned en pæn del.

Jeg har forsikring ved alka og har respekt for fart. Betaler kun lige omkring 5 tusind kr for en stor bil. Nu jeg så blevet 25, så den er blevet en smule billigere^^

Men når du siger lille bil, så går jeg ud fra den ikke er en stor 2.0 motor der ligger i.

Den burde du altså ikke skulle give 10.000kr for..

Det er en 1.0 såå.. men Jeg havde intet ancinnitet, da jeg ikke har haft bil i mit navn.

men jeg fik lige et tilbud 3 års ancinnitet. 10.000 årligt inkl. ulykke og indbo, med en selvrisiko på 0kr. -elitebilist om 2 år

Så det tager jeg. Det er jo "kun" 6.500 årligt, hvis man fratrækker det jeg i forvejen betaler for de andre forsikringer, så den tror jeg at jeg tager.

De andre ville have over 12.000, eller en selvrisiko på omkring 16.000, hvis jeg ville have det billigere.

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

simone91 skriver:

Prøv GF, jeg er 21 og betaler lige knap 4000 om året, det er godt nok uden kasko

Jeg skal heller ikke have kasko, men deres forsikringsberegner siger 12.000 såå.. Jeg tror ikke jeg får et bedre tilbud på min bil end det jeg lige har fået.

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

Baby2påvej skriver:

FDM giver en god pris, samt du falder i præmie hvert år. Kræver dog man har været medlem i noget tid

Jeg hvis jeg er under 25, skal jeg have været medlem i et halvt år.. og jeg har aldrig været medlem.

Anmeld

2. januar 2013

2babygirls

Noneother skriver:

Jeg hvis jeg er under 25, skal jeg have været medlem i et halvt år.. og jeg har aldrig været medlem.

Kan varmt anbefale dem.
Da vi købte vores golf 5 skulle vi som min give 20.000 ved diverse, og ved fdm startede vi med 14.000 og nu her efter 4 år er den nede på 7000 og jeg var 24 da vi købte den.

Plus vi har indbo og ulykke ved dem også, og man får en masse andre gode såsom gode priser på fx stand up, glat fører kursus gratis og et helt hæfte med attraktioner hvor man tit kun betaler for en og kommer to ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.