Endnu en deprimeret tråd fra mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

L&V

KTP86 skriver:

MeMeje

Er afprøvet. Jeg er glad for at det virkede for dig,virkelig! Jeg var på alt og afprøvede alt,det tog på de gode dage toppen af isbjerget,men jeg havde det stadig roskildesyge-agtigt. Og så bliver livet svært når man føler sig syg hele tiden. Jeg håber der en dag kommer en magisk kur mod graviditetskvalme 

Men derfor er det da stadig bedre at prøve at få hjælp end bare og lade stå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Krussedulle

Lunae skriver:

Måske der gemmer sig en lille dreng. Min fornemmelse siger dog pige, men den er sjældent rigtig . Jeg har det dog markant værre end da jeg ventede Camille, så måske er det tegn på at det er en bette dreng, der gemmer sig derinde!

Puha! Værre?!!

Jamen så kan det da godt være at det er en lillesøster

Jeg har 3 drenge, så kan ikke sige om der skulle være en forskel
Har haft lige meget kvalme hver gang

Anmeld

2. januar 2013

HeidiØ

Lunae skriver:

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

Argh!! Kan snart ikke mere!

Ej, for syv sytten da! Jeg synes ikke jeg ville gå uden masser af kram. Det er bare rigtig træls det skal være sån!

Anmeld

2. januar 2013

naomi

Lunae skriver:

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

ej hvor er det altså træls for dig!! Mit er heldigvis holdt op efter jeg begyndte at gå med seaband. Har du prøvet dem som jeg anbefalede?

Anmeld

2. januar 2013

Malene76

Lunae skriver:

Åhh det kender jeg godt. Jeg var syg med voldsom kvalme, opkastninger, voldsom madlede og konstant svimmelhed fra uge 6 til uge 16 hvor det langsomt blev bedre. Jeg fik akupunktur 2 gange om ugen og det tog lige toppen, men jeg var stadig så skidt at jeg INTET kunne. Jeg lå bare der og lå! Føj altså. Ville bare lige sende dig et kram fra en der i den grad har været der. God bedring snarest.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.