Lunae skriver:
Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!
Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!
Argh!! Kan snart ikke mere!
Åhh det kender jeg godt. Jeg var syg med voldsom kvalme, opkastninger, voldsom madlede og konstant svimmelhed fra uge 6 til uge 16 hvor det langsomt blev bedre. Jeg fik akupunktur 2 gange om ugen og det tog lige toppen, men jeg var stadig så skidt at jeg INTET kunne. Jeg lå bare der og lå! Føj altså. Ville bare lige sende dig et kram fra en der i den grad har været der. God bedring snarest.
KH Malene
Anmeld