Endnu en deprimeret tråd fra mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

L&V

Lunae skriver:

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

Argh!! Kan snart ikke mere!

Kan du så komme til den læge så de kan hjælpe dig.. Det kan ikke passe man skal gå og ha det sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

KTP86

Lunae skriver:

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

Argh!! Kan snart ikke mere!

https://www.baby.dk/debat/201999pi1/ordet-er-frit/jer-med-kvalmejeg-foeler-med-jer.aspx

Føler virkelig med dig 

Anmeld

2. januar 2013

KTP86

Månsson skriver:

Kan du så komme til den læge så de kan hjælpe dig.. Det kan ikke passe man skal gå og ha det sådan

Jo desværre. Sådan er det for nogen 

Anmeld

2. januar 2013

L&V

KTP86 skriver:

D

Jo desværre. Sådan er det for nogen 

Det er jeg klat over. Har/havde det selv sådan men får hjælp af sygehuset efter henvisning af min læge. Så man behøver ikke sku ha det sådan når der findes hjælp

Anmeld

2. januar 2013

KTP86

Månsson skriver:

Det er jeg klat over. Har/havde det selv sådan men får hjælp af sygehuset efter henvisning af min læge. Så man behøver ikke sku ha det sådan når der findes hjælp

Så fordi det virkede på dig så går du ud fra at det vil være sådan for alle? For det er ikke tilfældet. Desværre 

Anmeld

2. januar 2013

Lunae

Månsson skriver:

Har netop været til læge og få taget prøver og skal så ringe for svar i morgen! Føler ikke at jeg kommer nogen vegne! Er helt færdig!

Anmeld

2. januar 2013

KTP86

Lunae skriver:

Har netop været til læge og få taget prøver og skal så ringe for svar i morgen! Føler ikke at jeg kommer nogen vegne! Er helt færdig!

Jeg forstår dig! Håber du er en af dem hvor diverse tilbudte midler har effekt. Jeg har været hele møllen igennem og det eneste der virkede var at føde  Jeg sværger. Den værste tid i mit liv 

Anmeld

2. januar 2013

L&V

KTP86 skriver:

Så fordi det virkede på dig så går du ud fra at det vil være sådan for alle? For det er ikke tilfældet. Desværre 

De har jo mange muligheder for at hjælpe en. Om det er piller, kostråd eller akupunktur så ville det undre mig meget hvis de ikke ku finde noget der ku hjælpe bare lidt ja

Anmeld

2. januar 2013

L&V

Lunae skriver:

Sikke da en masse venten du skal igennem. Håber godt nok du snart får noget ro

Anmeld

2. januar 2013

KTP86

Månsson skriver:

De har jo mange muligheder for at hjælpe en. Om det er piller, kostråd eller akupunktur så ville det undre mig meget hvis de ikke ku finde noget der ku hjælpe bare lidt ja

Er afprøvet. Jeg er glad for at det virkede for dig,virkelig! Jeg var på alt og afprøvede alt,det tog på de gode dage toppen af isbjerget,men jeg havde det stadig roskildesyge-agtigt. Og så bliver livet svært når man føler sig syg hele tiden. Jeg håber der en dag kommer en magisk kur mod graviditetskvalme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.