Endnu en deprimeret tråd fra mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Lunae

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

Argh!! Kan snart ikke mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

wmillapigenw

sender dig en masse tanker! håber snart på bedring for dig

Anmeld

2. januar 2013

Leonora

Århhhh din stakkel. Det lyder godt nok ikke rart. Jeg håber at du snart får det lidt bedre.

Kan du ikke prøve at forklare din kæreste hvordan du har det og måske lægge nogle planer for hvornår du kan slappe af pleje dig selv.
Jeg er sikker på at alt er som det skal være og langt de feste får der jo bedre efter de første par måneder. Der kan stoppe fra dag til dag.

Mange tanker fra mig til dig

Anmeld

2. januar 2013

Lunae

wmillapigenw skriver:

sender dig en masse tanker! håber snart på bedring for dig

Mange tak

Anmeld

2. januar 2013

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Godt Nytår til dig.

Sikke en hård omgang du er igennem. Jeg vil anbefale dig en snak med din læge. måske skal du ind på sygehuset et par døgn og fyldes op med væske.

Jeg har passet gravide kvinder der kasted voldsomt op.

Det hjalp ofte med et miljøskift og væske.

De må kunne give dig noget akupunktur ,som kan hjælpe.

Du skal lidt ovenpå og det er der råd for. be dom hjælp hos din læge.

Din kæreste  reagerer fordi han sikkert også er bekymret og måske lidt overvældet over at det hele nu skal klares af ham, og hvor du har allermest brug for omsorg får du den ikke, vel? 

Indtil du får det bedre, kan du: små skåle med mandler, rosiner, peanuts, toastbrød, grapefrugt med sukker, vand med citron, chips, saltstænger.ingefær te.

Når du får nogle kaloier, får du det bedre.

held og lykke med det hele.

Energidrikke fra apoteket, dem med  skovbær er bedst.De skal væere iskolde.

Anmeld

2. januar 2013

Lunae

Leonora skriver:

Århhhh din stakkel. Det lyder godt nok ikke rart. Jeg håber at du snart får det lidt bedre.

Kan du ikke prøve at forklare din kæreste hvordan du har det og måske lægge nogle planer for hvornår du kan slappe af pleje dig selv.
Jeg er sikker på at alt er som det skal være og langt de feste får der jo bedre efter de første par måneder. Der kan stoppe fra dag til dag.

Mange tanker fra mig til dig

Min kæreste er meget forstående, men han er også stresset af hele situationen! Han står med ALT selv - både pasning af vores datter og mig! Det er hårdt for ham!

Jeg har ringet til lægen idag - der må være noget der kan gøres!

Anmeld

2. januar 2013

Krussedulle

Lunae skriver:

Puha puha! Som de fleste nok ved, er jeg hårdt ramt af kvalme og opkastninger dagligt og kan snart ikke klare det mere! Jeg er i uge 15 og der er ingen tegn på bedring!

Mit problem er, at jeg føler mig som en byrde for mine omgivelser! Jeg er ikke noget for mit barn (forstå mig ret - jeg prøver, men det er dødhårdt med hovedet nede i kummen det meste af tiden) min kæreste er begyndt at ignorere mig, fordi jeg er sur og vrissen. Men det er jeg kun fordi jeg konstant er dårlig! Jeg hår konstant og er bange for om alt nu er som det skal være, både med baby og jeg! Jeg har lyst til at være alene for ikke at være til besvær, men samtidig har jeg brug for omsorg!

Argh!! Kan snart ikke mere!

Årh jeg føler med dig

Har prøvet det 3 gange.. Og to af gangene endte jeg med noget ret stærk medicin..

Men jeg gik, i min første graviditet, i 15 uge, til akkupunktør 2 gange, og derefter forsvandt min kvalme!!

for at du snart får det bedre!!

(ps, jeg tror at du skal have en dreng, så meget kvalme du har )

Anmeld

2. januar 2013

Lunae

lisbeth jess skriver:

Godt Nytår til dig.

Sikke en hård omgang du er igennem. Jeg vil anbefale dig en snak med din læge. måske skal du ind på sygehuset et par døgn og fyldes op med væske.

Jeg har passet gravide kvinder der kasted voldsomt op.

Det hjalp ofte med et miljøskift og væske.

De må kunne give dig noget akupunktur ,som kan hjælpe.

Du skal lidt ovenpå og det er der råd for. be dom hjælp hos din læge.

Din kæreste  reagerer fordi han sikkert også er bekymret og måske lidt overvældet over at det hele nu skal klares af ham, og hvor du har allermest brug for omsorg får du den ikke, vel? 

Indtil du får det bedre, kan du: små skåle med mandler, rosiner, peanuts, toastbrød, grapefrugt med sukker, vand med citron, chips, saltstænger.ingefær te.

Når du får nogle kaloier, får du det bedre.

held og lykke med det hele.

Energidrikke fra apoteket, dem med  skovbær er bedst.De skal væere iskolde.

Mange tak for input! Har netop kontaktet lægen og skal derop og have taget blodprøver osv kl 9.

Lægen talte om akupunktur for længe siden, men fordi jeg er i blodfortyndende behandling, så må man desværre ikke det!

Jeg forsøger at spise let og hele tiden, men alt hvad jeg indtager overvejer jeg om jeg vil have op igen! Røv syg december kan jeg sige dig!

Er selv begyndt at overveje muligheden for væskemangel. Har konstant ondt i kroppen (som et blåt mærke) og er mega tør i munden hele tiden!

Jeg føler min kæreste gør hvad han kan, men han synes også det er dødsvært fordi jeg er sur, men samtidig hungrer for omsorg!

Anmeld

2. januar 2013

Lunae

Krussedulle skriver:

Årh jeg føler med dig

Har prøvet det 3 gange.. Og to af gangene endte jeg med noget ret stærk medicin..

Men jeg gik, i min første graviditet, i 15 uge, til akkupunktør 2 gange, og derefter forsvandt min kvalme!!

for at du snart får det bedre!!

(ps, jeg tror at du skal have en dreng, så meget kvalme du har )

Måske der gemmer sig en lille dreng. Min fornemmelse siger dog pige, men den er sjældent rigtig . Jeg har det dog markant værre end da jeg ventede Camille, så måske er det tegn på at det er en bette dreng, der gemmer sig derinde!

Anmeld

2. januar 2013

quindelist

Lunae skriver:

Mange tak for input! Har netop kontaktet lægen og skal derop og have taget blodprøver osv kl 9.

Lægen talte om akupunktur for længe siden, men fordi jeg er i blodfortyndende behandling, så må man desværre ikke det!

Jeg forsøger at spise let og hele tiden, men alt hvad jeg indtager overvejer jeg om jeg vil have op igen! Røv syg december kan jeg sige dig!

Er selv begyndt at overveje muligheden for væskemangel. Har konstant ondt i kroppen (som et blåt mærke) og er mega tør i munden hele tiden!

Jeg føler min kæreste gør hvad han kan, men han synes også det er dødsvært fordi jeg er sur, men samtidig hungrer for omsorg!

Vil lige indskyde at det er noget sludder at du ikke må få akupunktur pga Innohep/Fragmin behandling.

Du risikerer lidt blødning efter nålene men ikke noget alvorligt.
Evt snak med dem der styrer din behandling om det.
Jeg fik ok til akupunktur fra tromboseenheden på riget

God bedring med dig jeg håber kvalmen snart er væk så du kan fungere igen -og nyde din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.