Guldfiskens hule 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

M (:

Bruus skriver:

Sikke meget der er sket, og hvor er du bare flot Som i virkelig Håber ikke den sidste ventetid blive hård for dig. Jeg skal til læge og have tager blodprøve i morgen i henhold til NF scanningen d.24/1. Det bliver spændende. Glæder mig til at se den lille

Håber du/I kom godt ind i det nye år 

Knus

Tusind tak, hvor er du bare sød! 

Indtil videre går det faktisk ret smertefrit (udover at jeg lige har et par dage indimellem, hvor jeg er skidt, men det er mere undtagelsen end reglen), så håber den sidste ventetid bliver lige så god som den hidtil har været.. (:

Ej, hvor bliver det spændende! Og tænk sig, allerede NF om tre uger - du har jo lige testet positiv! 

Tusind tak, vi kom ind i det nye år med øjne og fingre i behold, og nød da også at vågne uden tømmermænd!

Håber også I har haft en godt jul og et festligt nytår! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Mink

M (: skriver:

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

Hvor er du bare smuk   Du og guldfisken klær hinanden så godt 

Anmeld

2. januar 2013

M (:

Akmese skriver:

Hvor er du bare smuk   Du og guldfisken klær hinanden så godt 

Tusind tak søde! 

Anmeld

3. januar 2013

Bruus

Tusind tak, hvor er du bare sød! 

Indtil videre går det faktisk ret smertefrit (udover at jeg lige har et par dage indimellem, hvor jeg er skidt, men det er mere undtagelsen end reglen), så håber den sidste ventetid bliver lige så god som den hidtil har været.. (:

Ej, hvor bliver det spændende! Og tænk sig, allerede NF om tre uger - du har jo lige testet positiv! 

Tusind tak, vi kom ind i det nye år med øjne og fingre i behold, og nød da også at vågne uden tømmermænd!

Håber også I har haft en godt jul og et festligt nytår! 

Jamen altså tiden flyver bare. Og især nu hvor der er en anden lille at tage sig af i hverdagen. Så det som om jeg glemmer lidt at jeg er gravid og dagene fyver bare, og nu er jeg i 10. uge!  
Skal til første egentlige lægebesøg i dag, og have taget blodprøve. Glæder mig til besøget. På en eller anden måde er det så dejligt bekræftende  

Godt at høre at du har flest dejlige dage. Det gør ventetiden lidt sjovere  Og dejligt I kom godt ind i det nye begivenhedsrige år.
Det gjorde vi såmænd også. Det var meget stille og roligt. Vi var bare hjemme da Morten havde arbejde både d.31 og d.1.  Vi havde besøg af lidt familie som vi lavede dejlig mad med. Det blev dog en tidlig aften. Jeg fik simpelthen den værste hovedpine i mands minde, og gik i seng lige omkring midnat. Øv bøv. Men det var nu alligevel en dejlig aften.

Knus

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Bruus skriver:

Jamen altså tiden flyver bare. Og især nu hvor der er en anden lille at tage sig af i hverdagen. Så det som om jeg glemmer lidt at jeg er gravid og dagene fyver bare, og nu er jeg i 10. uge!  
Skal til første egentlige lægebesøg i dag, og have taget blodprøve. Glæder mig til besøget. På en eller anden måde er det så dejligt bekræftende  

Godt at høre at du har flest dejlige dage. Det gør ventetiden lidt sjovere  Og dejligt I kom godt ind i det nye begivenhedsrige år.
Det gjorde vi såmænd også. Det var meget stille og roligt. Vi var bare hjemme da Morten havde arbejde både d.31 og d.1.  Vi havde besøg af lidt familie som vi lavede dejlig mad med. Det blev dog en tidlig aften. Jeg fik simpelthen den værste hovedpine i mands minde, og gik i seng lige omkring midnat. Øv bøv. Men det var nu alligevel en dejlig aften.

Knus

Ja, det er godt nok helt vildt - men jul og nytår går jo altid vildt stærkt! Håber det gik godt hos lægen? 

Anmeld

3. januar 2013

Bruus

Ja, det er godt nok helt vildt - men jul og nytår går jo altid vildt stærkt! Håber det gik godt hos lægen? 

Ja det gik ligesom det skulle. Vi lavede vandrejournal og papirer til sygehus og jordemoder. Doubletesten blev også taget (blodprøver), og det var vist egentlig det. 
Hun foretog ikke nogen indvendig undersøgelse, da nye retningslinjer skriver at det skal undlades for at minimere smittefaren.

Så alt vel og nu ser vi frem til d.24.januar 

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Bruus skriver:

Ja det gik ligesom det skulle. Vi lavede vandrejournal og papirer til sygehus og jordemoder. Doubletesten blev også taget (blodprøver), og det var vist egentlig det. 
Hun foretog ikke nogen indvendig undersøgelse, da nye retningslinjer skriver at det skal undlades for at minimere smittefaren.

Så alt vel og nu ser vi frem til d.24.januar 

Jeg fik heller ingen GU - og har stadig ikke fået det trods blødning i uge 12.. Min læge ser ingen grund til det, for han ville alligevel ikke kunne gøre fra eller til.. 

Det bliver så spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.