Guldfiskens hule 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, det er SÅ dejligt at det ENDELIG er synligt for HELE verden at jeg bærer et lille liv under mit hjerte, og at jeg ikke bare har fået for meget juleguf

Tusind tak for komplimenten! 

Ja det er skønt  Der er hvert fald ingen tvivl nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er skønt  Der er hvert fald ingen tvivl nu!

Haha, nej, det håber jeg da ikke!

Anmeld

2. januar 2013

lisbethita

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

Iha hvor er du altså SMUK!!!!!!!!!

Anmeld

2. januar 2013

M (:

lisbethita skriver:

Iha hvor er du altså SMUK!!!!!!!!!

Tusind tak, hvor er du sød! 

Anmeld

2. januar 2013

lisbethita

Tusind tak, hvor er du sød! 

Men det er du altså :-) Glæder mig til det er mig, der er i uge 28. Jeg er i uge 22 i dag og tiden sneeeeeeeeegler sig afsted, synes jeg.

Ha en skøn dag!!!

Anmeld

2. januar 2013

M (:

lisbethita skriver:

Men det er du altså :-) Glæder mig til det er mig, der er i uge 28. Jeg er i uge 22 i dag og tiden sneeeeeeeeegler sig afsted, synes jeg.

Ha en skøn dag!!!

Tusind tak!

Pludselig flyver tiden afsed - synes vitterligt lige jeg har været til MD og det er allerede over 7 uger siden! 

Du må også have en herlig dag! 

Anmeld

2. januar 2013

christina92

Ja, det er ikke særlig behageligt.. Altså synes ikke det har gjort sådan afsindig ondt, men har bare været som at have en konstant knude/"mavepuster" i tre døgn.. Føj! 

Åhhh hvor træls! Jeg havde simpelthen dage hvor jeg ikke kunne lette mig fra sofaen pga ligamentsmerter

Anmeld

2. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Åhhh hvor træls! Jeg havde simpelthen dage hvor jeg ikke kunne lette mig fra sofaen pga ligamentsmerter

Ej, det lyder da godt nok heller ikke særlig rart! 

Anmeld

2. januar 2013

FrkZier

Tusind tak søde..

Ja, selvom Andreas synes vi var bløde i låget (men alligevel ikke helt kunne holde sig væk)..

han synes det var så hyggeligt - han vil  bare ikke indrømme det

Anmeld

2. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

han synes det var så hyggeligt - han vil  bare ikke indrømme det

Haha, det er jo heller ikke særlig mandligt vel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.