Guldfiskens hule 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

Du simpelthen så fin

haha vi havde bestemt en hyggelig eftermiddag med AngelSound 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Miss Church

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

HOLD DA HELT OP HVOR DEN VOKSER NU! 

Hvor er det skønt og hvor er du smuk søde! 

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

Mange tak! Hihi, det er nu bare en gammel las, men når den var det eneste jeg kunne skrue mig i, så måtte det jo blive valget

Den er stadig smuk

Anmeld

1. januar 2013

M (:

AalborgPigen skriver:

Hvor er du fin Og flot kjole

Tusind tak! 

Anmeld

1. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Ja man kan altså få vanvittig ondt når maven vokser i ryk, gjorde min også!

Ja, det er ikke særlig behageligt.. Altså synes ikke det har gjort sådan afsindig ondt, men har bare været som at have en konstant knude/"mavepuster" i tre døgn.. Føj! 

Anmeld

1. januar 2013

M (:

FrkZier skriver:

Du simpelthen så fin

haha vi havde bestemt en hyggelig eftermiddag med AngelSound 

Tusind tak søde..

Ja, selvom Andreas synes vi var bløde i låget (men alligevel ikke helt kunne holde sig væk)..

Anmeld

1. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

HOLD DA HELT OP HVOR DEN VOKSER NU! 

Hvor er det skønt og hvor er du smuk søde! 

Ja, det er SÅ dejligt at det ENDELIG er synligt for HELE verden at jeg bærer et lille liv under mit hjerte, og at jeg ikke bare har fået for meget juleguf

Tusind tak for komplimenten! 

Anmeld

1. januar 2013

M (:

Baagøe skriver:

Den er stadig smuk

Tak!

Anmeld

1. januar 2013

Babydrøm

Hvor er du fin

Anmeld

1. januar 2013

M (:

AnnL skriver:

Hvor er du fin

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.