Guldfiskens hule 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

VNB

M (: skriver:

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

WOW du er vokset 

så smuk og fin i kjolen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

M (:

VNB skriver:

WOW du er vokset 

så smuk og fin i kjolen! 

Haha, ja, det begynder at hjælpe på det - er så glad for den! 

Og tusind tak søde..

- Og øv, troede lige, der var sket noget, siden du ikke have været online i en periode..

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Haha, ja, det begynder at hjælpe på det - er så glad for den! 

Og tusind tak søde..

- Og øv, troede lige, der var sket noget, siden du ikke have været online i en periode..

nej desværre....  

han ligger stadig og mosler rundt derinde... 

men vi har tid på fredag hos jordemorderen til evt hindeløsning, og tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset hvor de vil tilbyde at sætte os igang samme dag regnede de med. så om ikk andet så kan vi vil se frem til at have ham i armene om ca 1 uges tid  

og egentlig er vi lidt glade for at han hverkan fik fødselsdag i julen eller nytår + 1/1... så selvom vi er lidt utålmodige er det også fint nok. trods alt! 

Anmeld

2. januar 2013

M (:

VNB skriver:

nej desværre....  

han ligger stadig og mosler rundt derinde... 

men vi har tid på fredag hos jordemorderen til evt hindeløsning, og tid på tirsdag til igangsætnings-samtale på sygehuset hvor de vil tilbyde at sætte os igang samme dag regnede de med. så om ikk andet så kan vi vil se frem til at have ham i armene om ca 1 uges tid  

og egentlig er vi lidt glade for at han hverkan fik fødselsdag i julen eller nytår + 1/1... så selvom vi er lidt utålmodige er det også fint nok. trods alt! 

Lækkert at der nu er en plan - så kan man ligesom se en ende på det hele! Det er jo ULIDELIGT at vente, uden rigtig at vide hvad man venter på, eller hvor længe man skal vente!

Ja, når det nu skulle være, så er det rart nok lige at være ovre det værste jule- og nytårsræs! Og 2/1 er da også en fin dato..

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Lækkert at der nu er en plan - så kan man ligesom se en ende på det hele! Det er jo ULIDELIGT at vente, uden rigtig at vide hvad man venter på, eller hvor længe man skal vente!

Ja, når det nu skulle være, så er det rart nok lige at være ovre det værste jule- og nytårsræs! Og 2/1 er da også en fin dato..

ja ventetiden her på falderebet føles uendelig lang... fødte jo Viktor da jeg var 40+0 som jeg er idag nu!! 

og der er ingen tegn på at det blir idag... 

så jeg kommer til at gå mere over tid denne her gang 

hehe og ja alle datoer fra nu af og frem ville være helt perfekte! 

Anmeld

2. januar 2013

M (:

VNB skriver:

ja ventetiden her på falderebet føles uendelig lang... fødte jo Viktor da jeg var 40+0 som jeg er idag nu!! 

og der er ingen tegn på at det blir idag... 

så jeg kommer til at gå mere over tid denne her gang 

hehe og ja alle datoer fra nu af og frem ville være helt perfekte! 

Er du ikke 40+4 i dag? 

Haha, var lige ved at overveje, om jeg skulle være "sjov" og sige: "Lillebror vil da bare have fødselsdag d. 12 ligesom storebror", meeeen det er nok ikke sovt..

Anmeld

2. januar 2013

VNB

Er du ikke 40+4 i dag? 

Haha, var lige ved at overveje, om jeg skulle være "sjov" og sige: "Lillebror vil da bare have fødselsdag d. 12 ligesom storebror", meeeen det er nok ikke sovt..

jo  skrev forkert! er 40+4 idag! ligesom jeg var da fødte Viktor  

go daw do.... 

haha den 12 

det blir det heldigvis ikke... vi har fået afvide at jeg max må gå 12 dage over tid...

Anmeld

2. januar 2013

M (:

VNB skriver:

jo  skrev forkert! er 40+4 idag! ligesom jeg var da fødte Viktor  

go daw do.... 

haha den 12 

det blir det heldigvis ikke... vi har fået afvide at jeg max må gå 12 dage over tid...

Haha, syntes da nok det var 40+4 sidst!

Åh, det er da en trøst! Maks. en uge igen!

Anmeld

2. januar 2013

Bruus

Ville bare lige smide et mavebillede og en kort update her på denne årets sidste dag (:

Vægten siger nu +6 kg, og de sidste mange dage har jeg brugt under dynen pga. ømhed/smerter i maven og MANGE plukkeveer. Jeg tror det er fordi maven har fået vokseværk, og fordi mine mavemuskler er ved at give efter.. Men hvem ved? 

Jeg mærker guldfisken mange gange dagligt, så er ikke bekymret for at den har det godt - derudover hørte jeg hjertelyd i torsdags på Frk. Ziers anglesound.. Haha, det er virkelig kun kvinder, der kan finde på at alliere sig med en anglesound, creme og to gravide maver for at få en hyggelig eftermiddag..  

Lige et "traditionelt" mavebillede, og to nytårsbilleder inden vi skal afsted (undskylder på forhånd for min meget mærkelige mund, ved ikke lige hvad der skete for mig )!

Godt nytår til jer alle, og pas godt på fingre og øjne!  

Sikke meget der er sket, og hvor er du bare flot Som i virkelig Håber ikke den sidste ventetid blive hård for dig. Jeg skal til læge og have tager blodprøve i morgen i henhold til NF scanningen d.24/1. Det bliver spændende. Glæder mig til at se den lille

Håber du/I kom godt ind i det nye år 

Knus

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

Tak!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.