Afvænning af NAT flaske.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Malli

Mor til Ella skriver:

Ella har nu været uden natflaske en uge

Hvor er det fedt for jer hvordan gjorde i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

ano14316

Mor til Ella skriver:

Hej Piger

Ella er blevet 10 mdr, og jeg synes vi snart skal til at af med natflasken, og sove istedet for om natten....

Ved dog ikke om det overhovedet er muligt fordi hun spiser rigtig dårligt i løbet af dagen....?

Men det skal forsøges når hun er oven på efter mellemørebetændelsen....

Hvordan bærer jeg mig ad??? Hun er endnu ikke tilbage på eget værelse, pga gentagende opvågninger om natten ( mellem 5-15 gange pr nat, med konstant gråd) Men ønsker at hun snart skal tilbage på værelset, og her modtager jeg også gerne råd

Endnu en ting hvornår vurdere man at der skal lægges dræn??? Ella har haft MØB nærmest konstant i 4 mdr.... 

Håber der sidder nogle mødre med et par gode råd

Vi tilbød"bare" Magnus noget vand på en sutteflaske istedet for mælk, og det synes han ikke ikke var værd at vågne for, og så gled det bare ud.. meget nemt.. tror han var omkring 7-8 mdr. 

Jeg synes klar i skulle bestille tid hos en ørelæge med henblik på at få lagt dræn.. 

Magnus har fået dræn d. 14/12 fordi han havde væske på ørene i ca. 2 mdr og fik så MØB på det ene øre, men der var beslutningen om dræn taget.

Ved ikke hvor du er fra men er du fra nordsjælland vil jeg klart anbefale Ørelæge Lars B Mortensen i Allerød.. Han er bare super super god, og rigtig rolig og sød, både til børn og forældre!

Jeg er blevet ham anbefalet af flere forskellige, der alle har været glade.. 

Man behøver inen henvisning for at komme til en ørelæge, der ringer man bare..

Anmeld

7. januar 2013

L&V

Mor til Ella skriver:

Ville bare lige fortælle at Ella nu ikke har fået natflaske i en uge...

Og det går super fint...

Og hun spiser meget bedre om dagen også

Ej hvor fedt.. Så sejt

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Malli skriver:

Hvor er det fedt for jer hvordan gjorde i det?

Jamen tog en kold tyrker som i sagde. Tilbød lidt vand i kop, det fandt hun hurtigt ud af ikke var så spændende. Det har ikke været et problem overhovedet

Så nu skal vi bare lige på eget værelse også på et tidspunkt, og MÅSKE lærer at sove igennem

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

ano14316 skriver:

Vi tilbød"bare" Magnus noget vand på en sutteflaske istedet for mælk, og det synes han ikke ikke var værd at vågne for, og så gled det bare ud.. meget nemt.. tror han var omkring 7-8 mdr. 

Jeg synes klar i skulle bestille tid hos en ørelæge med henblik på at få lagt dræn.. 

Magnus har fået dræn d. 14/12 fordi han havde væske på ørene i ca. 2 mdr og fik så MØB på det ene øre, men der var beslutningen om dræn taget.

Ved ikke hvor du er fra men er du fra nordsjælland vil jeg klart anbefale Ørelæge Lars B Mortensen i Allerød.. Han er bare super super god, og rigtig rolig og sød, både til børn og forældre!

Jeg er blevet ham anbefalet af flere forskellige, der alle har været glade.. 

Man behøver inen henvisning for at komme til en ørelæge, der ringer man bare..

Hvad effekt har drænene haft????

Er også noget vi overvejer, hvis MØB kommer igen igen, men vi har fået anden pencilin denne gang, og mangler stadig at give lidt af flasken og så må vi se

Anmeld

8. januar 2013

ano14316

Mor til Ella skriver:

Hvad effekt har drænene haft????

Er også noget vi overvejer, hvis MØB kommer igen igen, men vi har fået anden pencilin denne gang, og mangler stadig at give lidt af flasken og så må vi se

at han er et langt gladere barn, meget m ere grinene! han taler og pludre meget meget mere.. I løbet af 2 dage, havde han lært at sige hej, mad, mere og mor. Og så sover han også bedre om natten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.