Afvænning af NAT flaske.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

Kan godt huske nætterne  vi oplever det samme med Laura på 2 år og 2 mdr.

Sover hun stadig ikke om natten Det kan jeg næsten ikke overskue at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

L&V

Mor til Ella skriver:

Jamen vi startede på 3 breve pr dag, da hun var helt gået i stå, nu har jeg så trappet ned til at det "kun" er 1 brev pr dag. Har prøvet at trappe ned til et halvt, men så går det altså i stå... Så det er hun vist ikke klar til endnu.... Og der kan også være dage hvor hun får mere, fordi hun skriger for at presse det ud....

Men synes bestemt ikke movicol er en løsning på længere sigt, men lægen virker til at tage det ganske roligt....

Vi var os på lactoloce i en evighed nu kan vi endelig styre det med frugt.

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Sover hun stadig ikke om natten Det kan jeg næsten ikke overskue at høre

Vi har virkelig mange perioder hvor hun IKKE gør  Hun vågner PRÆCIS kl. 00.xx (seneste kl. 00.20) og er GRÆDEFÆRDIG  Det eneste som hjælper er, at komme ind til os.. Men så sover hun så også

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

Vi har virkelig mange perioder hvor hun IKKE gør  Hun vågner PRÆCIS kl. 00.xx (seneste kl. 00.20) og er GRÆDEFÆRDIG  Det eneste som hjælper er, at komme ind til os.. Men så sover hun så også

Jah det er træls, men jeg har lidt den holdning at bare de bliver puttet i egen seng, synes jeg det er ok at de sover noget af natten sammen med os.

Ella sover også noget af natten hos os næsten hver nat, det er så normalt først fra kl 3-4 stykker, men kan også sagtens være fra halv 12....

Ella har ikke fået natflaske i en uge nu

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Månsson skriver:

Vi var os på lactoloce i en evighed nu kan vi endelig styre det med frugt.

Ville bare lige fortælle at Ella nu ikke har fået natflaske i en uge...

Og det går super fint...

Og hun spiser meget bedre om dagen også

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Jah det er træls, men jeg har lidt den holdning at bare de bliver puttet i egen seng, synes jeg det er ok at de sover noget af natten sammen med os.

Ella sover også noget af natten hos os næsten hver nat, det er så normalt først fra kl 3-4 stykker, men kan også sagtens være fra halv 12....

De sidste par nætter er Laura gået kold imellem kl. 19-20 og så kommer hun enten ind til os kl. 00,01 eller 04 - det synes jeg er okay, så længe hun er faldt i søvn hos sig selv (som du også skriver)

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Malli skriver:

Så trøstede jeg hende, tilbød flasken, men med vand i, det ville hun ikke! så gav jeg hende hendes sut, og sagde godnat skat sov godt! og hun brokkede sig da, men det aftog altså hurtigt. Men vil klart vente til i ha en helt rolig periode, uden sygdom og andre ellers stressede perioder. Og så vær indstillet på det skal være NU, og hold fast i at sådan bliver det, så kan hun også tydeligere fornemme at i mener det, og at der ikke bliver lavet om på det

Ella har nu været uden natflaske en uge

Anmeld

7. januar 2013

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

EJ HVOR SEJT

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

EJ HVOR SEJT

Er også vildt stolt, og det er faktisk sket mens hun havde skoldkopper, så havde ikke behøvet at frygte det så meget, nu mangler vi bare at komme på eget værelse

Anmeld

7. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Retter lige da jeg lige har opdaget at tråden er skrevet for en uge siden.

Men så vil jeg skrive: godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.