Afvænning af NAT flaske.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

Vi tog også en kold tyrker her i denne jul.. Laura blev 2 år i okt. - og var bestemt ikke klar før nu.. Vi stoppede den 20 dec. og hun kan stadig godt finde på at nævne den en-to gange om dagen/aften.. Men så får hun et pæn nej og så tilbuddet om drikkedunk med vand - den tager hun så imod..

Altså det er natflasken hun først er af med nu???? Ikke aftenflasken???

For så vil jeg da ikke stresse over at hun får den, hvis det viste sig hun enlig har brug for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

For så vil jeg da ikke stresse over at hun får den, hvis det viste sig hun enlig har brug for den

Årh ja - og jeg læste endda overskriften 3 gange

Da Laura skulle af med natflasken - sov hun fra den meget hurtigt..

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Det er fordi vi kaldte den godnat-flasken - så kom lige til at blande rundt i det

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

Det var skisme os meget mælk i forhold til hun er så stor men hun skal jo selvfølgelig leve af noget.. Ja vi trøstede hende og gik det helt i lort fik hun en kop vand men det var hurtigt over..

Laura er os småt spisende og i en periode ville hun kun ha pasta og karry sauce så det fik hun 2 gange om dagen i en uge bare for hun spiste. Er der slet ikke noget der funker..

At komme på værelset var klart hårdere og er stadig lidt en kamp

De gange hun har været på eget værelse har der ikke været noget, udover at det er for streng at rende frem og tilbage op til 15 gange pr nat, det er kun derfor hun er der inde, putning og sådan har aldrig været et problem....

Nej, hun vil intet indtage.... Der er ikke engang en ting jeg kan sige hun altid vil spise lidt af....

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Nadia&Daniel skriver:

Det er fordi vi kaldte den godnat-flasken - så kom lige til at blande rundt i det

Hehe tænkte jeg nok

Jeg må nok bare tage en kold tyrker med hende...

Ber til hver aften at det er i nat hun sover igennem, eller som minimun bare skal have en sut et par gange

Anmeld

30. december 2012

Malli

Mor til Ella skriver:

Men når i så lagde hende og hun blev gal hva så

Nej, det har jeg ikke set.... 

Så trøstede jeg hende, tilbød flasken, men med vand i, det ville hun ikke! så gav jeg hende hendes sut, og sagde godnat skat sov godt! og hun brokkede sig da, men det aftog altså hurtigt. Men vil klart vente til i ha en helt rolig periode, uden sygdom og andre ellers stressede perioder. Og så vær indstillet på det skal være NU, og hold fast i at sådan bliver det, så kan hun også tydeligere fornemme at i mener det, og at der ikke bliver lavet om på det

Anmeld

30. december 2012

Nadia&Daniel

Mor til Ella skriver:

Hehe tænkte jeg nok

Jeg må nok bare tage en kold tyrker med hende...

Ber til hver aften at det er i nat hun sover igennem, eller som minimun bare skal have en sut et par gange

Kan godt huske nætterne  vi oplever det samme med Laura på 2 år og 2 mdr.

Anmeld

30. december 2012

L&V

Mor til Ella skriver:

De gange hun har været på eget værelse har der ikke været noget, udover at det er for streng at rende frem og tilbage op til 15 gange pr nat, det er kun derfor hun er der inde, putning og sådan har aldrig været et problem....

Nej, hun vil intet indtage.... Der er ikke engang en ting jeg kan sige hun altid vil spise lidt af....

Oki men tænker os at det er blevet vane og vågne.. Øv for den da. Ku se hun får movikol, når man er forstoppet er sulten/appetiten os meget lille.. Hvad sker der hvis i trapper ud

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Malli skriver:

Så trøstede jeg hende, tilbød flasken, men med vand i, det ville hun ikke! så gav jeg hende hendes sut, og sagde godnat skat sov godt! og hun brokkede sig da, men det aftog altså hurtigt. Men vil klart vente til i ha en helt rolig periode, uden sygdom og andre ellers stressede perioder. Og så vær indstillet på det skal være NU, og hold fast i at sådan bliver det, så kan hun også tydeligere fornemme at i mener det, og at der ikke bliver lavet om på det

Det tror jeg bestemt også du har ret i med den stille periode

Og det har vi endnu ikke haft...

Tusind tak for svar

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Månsson skriver:

Oki men tænker os at det er blevet vane og vågne.. Øv for den da. Ku se hun får movikol, når man er forstoppet er sulten/appetiten os meget lille.. Hvad sker der hvis i trapper ud

Jamen vi startede på 3 breve pr dag, da hun var helt gået i stå, nu har jeg så trappet ned til at det "kun" er 1 brev pr dag. Har prøvet at trappe ned til et halvt, men så går det altså i stå... Så det er hun vist ikke klar til endnu.... Og der kan også være dage hvor hun får mere, fordi hun skriger for at presse det ud....

Men synes bestemt ikke movicol er en løsning på længere sigt, men lægen virker til at tage det ganske roligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.