LMX skriver:
Jeg citerer kun hvad vi har lært af uddannet personale. Og hvis du googler vil du også se at det forholder sig sådan.
Men der er sikkert mange meninger om den sag. 
jamen det er skam helt ok.. jeg har skam googlet det da jeg fik min søn og derefter.. hvis du læser står der at grønt fostervand skyldes barnet i kortere (eller længere) periode har lidt af iltmangel.. det kan være det ikke betyder noget men det kan også betyde at barnets iltforsygning er elendig og barnet skal ud nu.. sluger barnet det grønne fostervand kan det blive dårligt, men noget helt værre er hvis det ryger ned i luftvejene.. derfor er der en masse undersøgelser de tager under fødslen når der er grønt fostervand.. det er altid en vurderingssag af personalet som jo afhænger af mange factorer, men syntes bestemt ikke man skal sige det er sådan en "tralala" ting og man skal ignorerer det..
Ts.. du kan godt være i tvivl om vandet det går.. det kan sive, og de fleste gravide har øget vandet udflåd til sidst i gravidieten.. så derfor kan mange være i tvivl.. men fostervand lugter anderledes og så kommer der visse mængder ud.. men tror ikke det er det, og havde FG været urolig for det så havde de bedt dig komme.. desuden mener jeg BESTEMT at barnet først kan have afføring efter 34-35. uge..
Anmeld