Tegn på fostervandsforgiftning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.145 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder.

Jeg har sådan brug for lidt "erfaring", råd, kommentar - ja bare et eller andet!!

INDEN I LÆSER VIDERE SKAL I VIDE, AT INDLÆGGET INDEHOLDER IKKE LÆKRE DETALJER!!!

Jeg har 2 uger tilbage til termin og har de sidste 3 ugers tid haft meget øget udflåd.. Har bemærket at det ofte er lidt grønligt og har tænkt på, om det kan være tegn på fostervandsforgiftning?
Jeg er samtidig, som man sikker bare er, voldsomt opsvulmet på hænder og fingre - mine fingre snurrer og sover og jeg kan næsten ikke bukke dem om morgenen - samt hævet på under benet, ikke så meget fødderne. Mine ben hæver så meget at lår, knæ og leg går ud i et..

Ville bare tjekke om der var andre der havde oplevet det samme - særligt det med det grønlige udflåd??

Skal jeg bare slå benene op eller skal jeg bekymre mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Muhmi

Jeg ville personligt give fg et kald og høre dem ad

Anmeld

30. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle i skønne kvinder.

Jeg har sådan brug for lidt "erfaring", råd, kommentar - ja bare et eller andet!!

INDEN I LÆSER VIDERE SKAL I VIDE, AT INDLÆGGET INDEHOLDER IKKE LÆKRE DETALJER!!!

Jeg har 2 uger tilbage til termin og har de sidste 3 ugers tid haft meget øget udflåd.. Har bemærket at det ofte er lidt grønligt og har tænkt på, om det kan være tegn på fostervandsforgiftning?
Jeg er samtidig, som man sikker bare er, voldsomt opsvulmet på hænder og fingre - mine fingre snurrer og sover og jeg kan næsten ikke bukke dem om morgenen - samt hævet på under benet, ikke så meget fødderne. Mine ben hæver så meget at lår, knæ og leg går ud i et..

Ville bare tjekke om der var andre der havde oplevet det samme - særligt det med det grønlige udflåd??

Skal jeg bare slå benene op eller skal jeg bekymre mig??

Hvad siger din jordemoder/læge?

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvad siger din jordemoder/læge?

Jeg har ikke snakket med hverken lægen eller min jordemor om det. Skal først til jordemor i det nye år og det startede kort efter min sidste besøg hos hende..

Anmeld

30. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har ikke snakket med hverken lægen eller min jordemor om det. Skal først til jordemor i det nye år og det startede kort efter min sidste besøg hos hende..

Så ringer du nu, tak, grønt fostervand er jo almindeligvis tegn på, at dit barn har det dårligt, synes ærligt talt, at det er lidt uansvarligt, at du ikke har taget kontakt og fået det tjekket.
Håber, at alt er i skønneste orden og håber på opdatering, så vi kan lære af det.

Anmeld

30. december 2012

Kamulla

Rockertand skriver:

Så ringer du nu, tak, grønt fostervand er jo almindeligvis tegn på, at dit barn har det dårligt, synes ærligt talt, at det er lidt uansvarligt, at du ikke har taget kontakt og fået det tjekket.
Håber, at alt er i skønneste orden og håber på opdatering, så vi kan lære af det.

hvem siger det er fostervand??? mange gravide er bange for at være hysteriske og være til besvær, så ønsker at spørge andre til råds før de maler fanden på væggen... 

Den grønne udflåd kan måske være noget skedekatar.. bum... men vil ringe til FG alligevel.. du skal have lavet en urin test og så lige et tjek for det ikke er fostervandet der siver.. for er det der er grønt kan det være farligt for barnet hvis det drikker det.. mit var mærkegrønt, heldigvis er han født på under 3 timer, og man tog først vandet lige inden jeg pressede ham ud..

Anmeld

30. december 2012

Kamulla

desuden tror jeg du TS snakker om svangerskabsforgiftning

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Heller ringe til fg en gang for meget end en gang for lidt!

Mange får væske alle vegne uden det har nogen betydning, men det er godt lige at blive tjekket, så du ikke skal gå og være nervøs helt ind i det nye år!

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så har jeg ringet til min jordemor som spurgte til om, det var fostervand - hvilket jeg er ret sikker på, at det ikke er?!
Ingen bekymring sagde hun Jeg skulle bare kontakte egen læge, når de åbner efter nytår, og evt få en podning..

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

desuden tror jeg du TS snakker om svangerskabsforgiftning

Ja det er nok det jeg snakker om ?! Har ikke styr på alle de forskellige ting

Jeg er nemlig rimelig rolig og vil hellere lige spørge herinde, inden jeg belæmre læger og sygehuse.
Men nu er der ringet og det var uden betydning - så længe det ikke er fostervand, hvilket jeg tænker at man ikke kan være i tvivl om det er?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.