Tegn på fostervandsforgiftning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er 96% sikker på at du har svamp. Jeg havde grønligt udflåd da jeg ventede Ida i sidste trimester, og det var svamp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Heller ringe til fg en gang for meget end en gang for lidt!

Mange får væske alle vegne uden det har nogen betydning, men det er godt lige at blive tjekket, så du ikke skal gå og være nervøs helt ind i det nye år!

Og nu ringede jeg
Ingen bekymringer angående det grønlige udflåd - jeg nævnte dog ikke det med mine hævelser da jeg ikke tænkte det havde nogen betydning..

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Er 96% sikker på at du har svamp. Jeg havde grønligt udflåd da jeg ventede Ida i sidste trimester, og det var svamp

Tror ikke jeg har svamp, så skal det lugte og svie og klø i skeden, og det gør det på ingen måde!
Men ringer til lægen i det nye år og så ser vi om han gider se mig..

Anmeld

30. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Tror ikke jeg har svamp, så skal det lugte og svie og klø i skeden, og det gør det på ingen måde!
Men ringer til lægen i det nye år og så ser vi om han gider se mig..

Nej, det skal det ikke - det gjorde mit ikke

Anmeld

30. december 2012

LMX

Ro på... Grønt fostervand er ikke farligt. Er tegn på at barnet har haft afføring i vandet, men det er ikke skadeligt.

Dette iflg den Jdm vi har til FFB...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

ØØØ

Nej, det skal det ikke - det gjorde mit ikke

ØV!! Det sagde jordemoderen lige da jeg snakkede med hende Syntes ikke lige jeg gider have svamp nu!

Anmeld

30. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

ØV!! Det sagde jordemoderen lige da jeg snakkede med hende Syntes ikke lige jeg gider have svamp nu!

Du kan smutte forbi apoteket og købe creme mod det i håndkøb 

Det hedder Canesten 1% 

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Du kan smutte forbi apoteket og købe creme mod det i håndkøb 

Det hedder Canesten 1% 

Men er Canesten ikke til bekæmpelse af kløe og svige?Har jeg ingen tegn, som man ellers kender dem, på svamp..

Anmeld

30. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Det er meget normalt i en graviditet at have svamp, og det er bare vigtigt at det bliver behandlet før fødsel - det var det jeg fik at vide, kan ikke huske hvorfor det skulle behandles før fødsel

Anmeld

30. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Men er Canesten ikke til bekæmpelse af kløe og svige?Har jeg ingen tegn, som man ellers kender dem, på svamp..

Nej det er bekæmpelse af svamp i det hele taget  Og du må jo ikke tage de der piller man kan få når du er gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.