hvornår stod jeres babyværelse klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

ekebiv

1990h skriver:

tak for alle jeres svar

for mig er det faktisk super vigtigt at værelset står klar selv om hun ikke bruger det så meget i starten. men så det hendes værelse og jeg har så mange ideer oppe i mit hoved omkring det værelse og dekoration så glæder mig til at gå og nulre med det men kunne sagtens forstille mig at når man f.eks venter 3 barn at man har erfaring med at det ikke er så vigtigt..

på vores baby værelse kommer der tremmeseng og tøj kommode. rumdeler med kurve til små legetøj osv efterhånden der kommer nogle..sebra's bogkasser i de lillae nuancer også skal der noget wallsticker på væggene og noget vi maler..

puslekommode er der heldigvis plads til på badeværelset og kravlegården skal stå i stuen

Kom du bare igang, det ER noget specielt at gå og gøre klar til den første og da jeg læste mit eget indlæg om hvor lidt jeg tænker på det værelse kom jeg også i tanke om hvor MEGET jeg nød det første gang :-) så kom igang og nyd det, du behøver jo heller ikke lave det hele på en uge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea ( min første ) stod værelset nok klar omkring uge 30. 

Nu her med alberte som snart bliver 6 mdr, har vi ik lavet noget værelse endnu. Og vi diskutere også stadig hvilket værelse hun rent faktisk ska ha, for der er 2-3 værelser at vælge imellem. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.