hvornår stod jeres babyværelse klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. december 2012

1990h

har termin d. 18 april. men kan mærke det snart kriller i mine fingre.

men tænker at det måske også er lidt for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

DitteFisk

Tja, vi har gjort et rum klar til det, men det er ikke særlig børneagtigt endnu - der står babykasser, en adskilt tremmeseng, en overdækket barnevogn og lidt opbevaringsmøbler derinde lige nu men på et tidspunkt skal det da også 'gøres klart'  Jeg synes ikke det er for tidligt... jeg har termin 21. marts. 

Anmeld

29. december 2012

Bom

Imorgen er jeg 37+0 og er langt fra færdig.. Men det bliver vi vel.. Tror det er fordi det er anden gang, med vores store pige var vi vist færdige omkring uge 35..

Anmeld

29. december 2012

Tona

1990h skriver:

Høh da jeg var i 7 måned begge gange...men jeg er også en utålmodig type og så har jeg været sygemeldt både sidste gang og nu her så der har været MASSER af fritid 

Anmeld

29. december 2012

1990h

Gigl skriver:

Tja, vi har gjort et rum klar til det, men det er ikke særlig børneagtigt endnu - der står babykasser, en adskilt tremmeseng, en overdækket barnevogn og lidt opbevaringsmøbler derinde lige nu men på et tidspunkt skal det da også 'gøres klart'  Jeg synes ikke det er for tidligt... jeg har termin 21. marts. 

vores er kontor nu, så det skal rykkes snart..håber på snart.

men ihhj vil bare gerne igang har jo alle møblerne osv snart.. men det kan også bare nå at blive godt støvet inden bebs kommer

Anmeld

29. december 2012

1990h

Bom skriver:

Imorgen er jeg 37+0 og er langt fra færdig.. Men det bliver vi vel.. Tror det er fordi det er anden gang, med vores store pige var vi vist færdige omkring uge 35..

hihi eej det tror jeg ikke jeg kunne

Anmeld

29. december 2012

1990h

Amandas-mor skriver:

Høh da jeg var i 7 måned begge gange...men jeg er også en utålmodig type og så har jeg været sygemeldt både sidste gang og nu her så der har været MASSER af fritid 

jeg er også skide utålmodig..har snart taget tøjet op af posen og studeret det og langt det sammen 30 gange

Anmeld

29. december 2012

1990h

nu vi snakker værelse

hvad skal der være på jeres baby værelser?

Anmeld

30. december 2012

M (:

1990h skriver:

nu vi snakker værelse

hvad skal der være på jeres baby værelser?

Kigger lige med..

Anmeld

30. december 2012

Fenja09

1990h skriver:

Vi købte alle tingene til værelset 1 måned før termin, så det stod vel "færdigt" ca 3 uger før vores datter kom til verden. Nu er hun 16 måneder og værelset skal først nu til at bruges, så vi har lige været ude at købe lidt ting så hun kan bruge det. Det første lange stykke tid var der kun puslebord, lamper, uroer og en kommode.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.