hvornår stod jeres babyværelse klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

ekebiv

1990h skriver:

har termin d. 18 april. men kan mærke det snart kriller i mine fingre.

men tænker at det måske også er lidt for tidligt?

Har termin 20 maj men den får ikke sit eget værelse før han/hun rykker ud af soveværelset. Vi har puslebord på badeværelset og tøjet kommer ind i walk in skabet når jeg nærmer mig. Storebror er lige blevet 3 så barnevogn osv er ikke så langt væk. Jeg kan godt huske hvor utålmodig jeg var første gang men her 3 gang ved jeg jo at de ikke bruger deres værelser de første 2-3 år (til andet end at sove i i hvert fald) så nu har jeg ikke så travlt :-) synes også jeg har ændret smag med tiden, det jeg synes var sødt ved de andre (6 og 3 år) er slet ikke hvad jeg vil vælge nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

n00b 2.0

Jeg har også termin i april. Der er ikke begyndt på babyværelse endnu, idet vi regner med, at hun alligevel kommer til at sove hos os de første måneder, imens hun ammes/får natflaske.

Men dermed ikke sagt, at der ikke skal gøres lidt ved det værelse, der bliver hendes. I løbet af de næste par måneder skal der jo da i hvert fald sættes en lille kommode op til tøj, og et sted til legesager,m.m.

Men hvis du har lyst til at gå i gang nu, så skal du da endelig bare gøre det

Anmeld

30. december 2012

Dorthe1986

Jeg havde termin 14. April og vi gik i gang i januar/februar... Først skulle det tømmes og så skulle der males :-). Tror også vi fik møblerne i februar (kommode, tremmeseng, puslebord) det var i hvert fald 100 % klar da han ankom d. 23. April

Anmeld

30. december 2012

JS<3

Alberte er 11 uger, og det er stadig ikke klar (;

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

1990h skriver:

har termin d. 18 april. men kan mærke det snart kriller i mine fingre.

men tænker at det måske også er lidt for tidligt?

Først da Laura var 2 år

Jeg synes da bare, du skulle gå i gang

Anmeld

30. december 2012

vitapigen

Vores piges værelse blev først lavet færdig da hun var 1 år

Anmeld

30. december 2012

simone_jacobsen

1990h skriver:

nu vi snakker værelse

hvad skal der være på jeres baby værelser?

Jeg er 38+1, i dag, og vi er heller ikke helt klar - men i de store træk er vi. På babys værelse har vi sat seng, tæppe, lampe, skab, hylder og en reol.
Puslebord og vugge, samt kravlegård har vi ikke på hans værelse. Så er der selvfølgelig hans legetøj, men ellers er der faktisk ikke så meget på han værelse - det skal jo ikke bruges de første 3-6 måneder.

Anmeld

30. december 2012

baby012

To måneder inden termin var det klar med dem begge  

Anmeld

30. december 2012

1990h

tak for alle jeres svar

for mig er det faktisk super vigtigt at værelset står klar selv om hun ikke bruger det så meget i starten. men så det hendes værelse og jeg har så mange ideer oppe i mit hoved omkring det værelse og dekoration så glæder mig til at gå og nulre med det men kunne sagtens forstille mig at når man f.eks venter 3 barn at man har erfaring med at det ikke er så vigtigt..

på vores baby værelse kommer der tremmeseng og tøj kommode. rumdeler med kurve til små legetøj osv efterhånden der kommer nogle..sebra's bogkasser i de lillae nuancer også skal der noget wallsticker på væggene og noget vi maler..

puslekommode er der heldigvis plads til på badeværelset og kravlegården skal stå i stuen

Anmeld

30. december 2012

Frøken J.

nu vi snakker værelse

hvad skal der være på jeres baby værelser?

Altså nu skal lillebror dele værelse med Rose, så der er egentlig ikke så meget at gøre dér andet end at samle den ekstra tremmeseng, og så har vi byttet nogle ting ud, så værelset virker både tøset og drenget

Men på Roses værelse som spæd havde/har vi:

Tremmeseng
Puslebord
Kommode til tøj
Reol med opbevaringskasser (til legetøj osv.)
Hyggehjørne med stort legetæppe, hvorpå der står forskellige bamser og en kurv med legesager
Et spejl
Hylde til stofbleer osv.
Lampe over puslebordet

Værelset er hvidt, men den ene langvæg er malet en dyb lilla, og den anden langvæg har en bort af wallstickers med jungledyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.