Skruk med stort S!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Skruuk

Anonym skriver:

Tak for svarene alle sammen. Det er bare med at væbne sig med tålmodighed, men det er svært.

Er også ung og skruk ;-) !!!!!

Skriv endelig privat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg er 18 år, har den mest fantastiske kæreste (som jeg har været sammen med i 1½ år, og så er jeg totalt skruk!

Det er bare så ulideligt.. Jeg ser hele tiden på billeder af nyfødte, tænker hele tiden på hvor fantastisk det bliver at få et barn, og ja.. bare selve graviditeten!

Nogle gode råd til at slappe lidt mere af?

Allerede da jeg var 16 år var jeg klar til børn og uha det hele skulle bare gå tjept.. Heldigvis blev jeg ikke gravid dengang..

Nu er jeg højgravid med første barn med manden i mit liv, men den dag jeg stod med min positive test i hånden............ Der kan jeg satme love dig for, at jeg revaliderede mine tanker om, at jeg bare havde været klar i 6 år til børn, jeg følte mig sleeeeet ikke klar!

Det er da heldigvis kommet med tiden, jo længere hen jeg er kommet jo mere rigtigt er det blevet og jo mere har jeg kunnet forholde mig til det.. Men da jeg stod med den test.. Jeg blev faktisk fysisk dårlig, sådan lidt svimmel agtig med koldsved og det hele.. Det gik hurtigt over, men bare det der jeg skal være mor, det spillede slet ikke helt så godt som jeg troede alligevel

Så jeg ved ikke, om sådan en lille historie vil hjælpe dig "Lidt af med" din skrukhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.