Skruk med stort S!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.622 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg er 18 år, har den mest fantastiske kæreste (som jeg har været sammen med i 1½ år, og så er jeg totalt skruk!

Det er bare så ulideligt.. Jeg ser hele tiden på billeder af nyfødte, tænker hele tiden på hvor fantastisk det bliver at få et barn, og ja.. bare selve graviditeten!

Nogle gode råd til at slappe lidt mere af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg er 18 år, har den mest fantastiske kæreste (som jeg har været sammen med i 1½ år, og så er jeg totalt skruk!

Det er bare så ulideligt.. Jeg ser hele tiden på billeder af nyfødte, tænker hele tiden på hvor fantastisk det bliver at få et barn, og ja.. bare selve graviditeten!

Ingen gode råd, men kender det godt selv =)

Bliver dog snart 23.. men har været skruk længe

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ingen gode råd, men kender det godt selv =)

Bliver dog snart 23.. men har været skruk længe

Det er bare så frygteligt! Ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld

28. december 2012

komnumini

Velkommen i klubben :-)

Jeg er nu 23, men har været skruk siden jeg  var 17 :-D Heldigvis er min kæreste nu (endelig!) med på idéen ..

Anmeld

28. december 2012

BellaCiinea

komnumini skriver:

Jeg er nu 23, men har været skruk siden jeg  var 17 :-D Heldigvis er min kæreste nu (endelig!) med på idéen ..

heldige dig!

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

komnumini skriver:

Hvor er du dog heldig!! Tillykke med det Jeg glæder mig til det bliver min tur.. Men det er selvfølgelig bedst at vente til jeg er færdig med uddannelse om 4 år.. Men hold op hvor synes jeg der er lang tid til

Anmeld

28. december 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Det er bare så frygteligt! Ved bare ikke hvad jeg skal gøre..

Du må så vidt det er muligt bare prøve at undgå at kigge på billeder af babyer, og lade vær med at tænke så meget på det. Ved det er lettere sagt end gjort. Men det er det eneste du kan gøre

Du er stadig meget ung. Få dig en uddannelse først. Det tager også tankerne væk fra det hele

Anmeld

28. december 2012

Pigent

Jeg kender det godt og er selv 18. Og har faktisk også været sammen med i min kæreste i 1½ år

Jeg har passet/passer meget børn og ved det kræver meget at have sådan en lille og det vil jeg ikke endnu. En anden ting er økonomien, der skal jo også være penge til at have et barn. Og det har vi ikke endnu også bor vi ikke sammen. Vi er begge i gang med udannelse. Og en sidste ting er at vi ikke er færdig med at være kærester og bare nyde hinanden uden at tænke på et barn. 

De ting tænker jeg over når jeg bliver skruk. 

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

Barnepigen skriver:

Jeg kender det godt og er selv 18. Og har faktisk også været sammen med i min kæreste i 1½ år

Jeg har passet/passer meget børn og ved det kræver meget at have sådan en lille og det vil jeg ikke endnu. En anden ting er økonomien, der skal jo også være penge til at have et barn. Og det har vi ikke endnu også bor vi ikke sammen. Vi er begge i gang med udannelse. Og en sidste ting er at vi ikke er færdig med at være kærester og bare nyde hinanden uden at tænke på et barn. 

De ting tænker jeg over når jeg bliver skruk. 

Gode råd.

TS: Sådan er det jo altid. Når der er noget, man virkelig ønsker sig, ser man det overalt. Babyer er så din forbandelse. Men du virker fornuftig omkring det hele og forholder dig også til at det vil være upraktisk at blive mor nu, og det er sådan set det vigtigste.

Som Barnepigen skriver, er det eneste, du kan stille op mod din skrukhed nok ihærdigt at forsøge at fokusere på alt andet. F.eks. de ting, du ikke længere er i stand til, når først du har en baby. Og så huske på at det er en fantastisk oplevelse, som ikke bliver taget fra dig, men som du blot har i vente om nogle få år i stedet.

Anmeld

28. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej alle!

Kender det fik min 1 lige da jeg vat fyldt 17:-) og var så skruk kort efter nu venter jeg mig så igen :-) som 20 årig :-) kender følsen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.