Skruk med stort S!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

komnumini

Anonym skriver:

Hvor er du dog heldig!! Tillykke med det Jeg glæder mig til det bliver min tur.. Men det er selvfølgelig bedst at vente til jeg er færdig med uddannelse om 4 år.. Men hold op hvor synes jeg der er lang tid til

Tak - det er skønt. Nu skal det bare ske! :-)

Tjah, det er jo smag og behag, om man vil have færdiggjort uddannelsen først. Personligt ønsker jeg at få barn inden jeg færdiggør min uddannelse ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Jeg kender det godt og er selv 18. Og har faktisk også været sammen med i min kæreste i 1½ år

Jeg har passet/passer meget børn og ved det kræver meget at have sådan en lille og det vil jeg ikke endnu. En anden ting er økonomien, der skal jo også være penge til at have et barn. Og det har vi ikke endnu også bor vi ikke sammen. Vi er begge i gang med udannelse. Og en sidste ting er at vi ikke er færdig med at være kærester og bare nyde hinanden uden at tænke på et barn. 

De ting tænker jeg over når jeg bliver skruk. 

Det er lige noget jeg kan bruge, det du skriver Tusind tak for det!

Det med bare at nyde hinanden, og være to, det bliver jo ikke det samme, når man først får børn. Så ved jeg godt der er nogle andre ting der bliver skønne, men man får aldrig det man så havde i "kæreste tiden"..

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

komnumini skriver:

Tak - det er skønt. Nu skal det bare ske! :-)

Tjah, det er jo smag og behag, om man vil have færdiggjort uddannelsen først. Personligt ønsker jeg at få barn inden jeg færdiggør min uddannelse ..

Ja det kunne være skønt at få et barn under uddannelsen.. Det kunne jeg egentlig godt tænke mig Men det er måske nemmere at færdiggøre uddannelsen helt

Anmeld

15. januar 2013

VD

Hej alle!

Jeg er 18 år, har den mest fantastiske kæreste (som jeg har været sammen med i 1½ år, og så er jeg totalt skruk!

Det er bare så ulideligt.. Jeg ser hele tiden på billeder af nyfødte, tænker hele tiden på hvor fantastisk det bliver at få et barn, og ja.. bare selve graviditeten!

Nogle gode råd til at slappe lidt mere af?

Kender det alt for godt, er selv 19 år og MEGA skruk - og så er eg først færdig med gymnasiet til sommer så det passer bare super dårligt ind!!
Min "skrukhed" har ikke ændret sig, og det er forfærdeligt!!!
Glæder mig sådan til at PB kan igangsættes
Du er velkommen til at smide besked hvis det er...

Kram herfra

Anmeld

15. januar 2013

baby012

Lån en baby i to dage  

det kurrede mig da jeg var 17 og skruk  

Anmeld

15. januar 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg er 18 år, har den mest fantastiske kæreste (som jeg har været sammen med i 1½ år, og så er jeg totalt skruk!

Det er bare så ulideligt.. Jeg ser hele tiden på billeder af nyfødte, tænker hele tiden på hvor fantastisk det bliver at få et barn, og ja.. bare selve graviditeten!

Kender det godt ... Var selv MEGA skruk (19 år) endda fra jeg var single - mødte så min nuværende kæreste som 20-årig året efter jeg blev færdig som student. Jeg startede på pædagog seminariet samme år jeg mødte ham og måtte igennem 3 år og 5 mdr som værende KOMPLET skruk (2 mdr inden jeg var færdig begyndte vi PB og efter 1 mdr var der gevinst) - vi fik en dejlig datter i 2011, efter 4 år sammen med kæresten og som 24-årig MED uddannelse Det var faktisk ret betryggende - nu er vores datter 16 mdr og jeg er igen MEGA skruk... Men ved at jeg må væbne mig med tålmodighed igen - er pt Nsat i et vikariat der udløber 1. marts og kæresten har sagt: ingen lillebrøster før du har fast job!

Fornuftig plan og er da også selv klar over, at det er mest hensigtsmæssigt sådan... Men for POKKER hvor er det svært at være rationel når man er skruk

Anmeld

16. januar 2013

Miss-86

Hvis bare jeg havde et godt råd

Er selv vildt skruk, har jeg været i 1 ½ år ... Øv! Det er ikke så fedt, når min kæreste ikke er helt med på ideen ...

Anmeld

16. januar 2013

MorTilEn2013Dreng

Er også utrolig skruk men herhjemme er det vi sparer op til ferie og hus på samme tid. Og jeg skal meget gerne snart have elevplads så jeg kan komme igang med drømmeuddannelsen og blive færdig før vi får baby. Og vil aller helst have et hus først

Anmeld

16. januar 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Hej alle!

Jeg havde også været skruk længe , så jeg var over lykkelig da kæresten endelig hoppede med på  

Jeg har så også fået min uddannelse, vi har økonomien i orden. Vi har været sammen i 3 1/2 år og boet sammen i 1 1/2 år. Det betyder utroligt meget at have de ting på plads først. Vi er 19 og 20 år. Som andre siger - måske hjælper det lidt på det at have styr på alle de ting først. Så har du ihvertfald en grund til at få fuldført de ting

Anmeld

19. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svarene alle sammen. Det er bare med at væbne sig med tålmodighed, men det er svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.