et lille billede fra idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Maja_4000

Hold da op en mave du har efterhånden Hehe

Håber snart han kommer ud til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Annette A

Du ser da bare så flot højgravid ud..

Men derfor er man jo altså alligevel lidt graviditetsmættet til sidst, så ja han må godt finde udgangsknappen snart. Det er jo bare så spænende at skulle se sin baby efter al det venteri og så fantastisk.

Sidder selv stadig og kigger på vores lille pige i laaang tid ad gangen her 15 dage efter hun kom til verden, det er jo bare noget man ser frem til fra det øjeblik man ved de ligger inde i maven..

Sender masser af vestøv og krydser for at han snart vil ud i den store verden og møde sin familie..

Anmeld

27. december 2012

Mother-love

super godt billede. og maven er super struttende og fin

en massssse vestøv sendes til dig... nu må betteski godt komme ud så vi kan se ham

Anmeld

28. december 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Amen her logger jeg så på i håb om at han nu var kommet, og stalker din profil total, for at holde øje med at lillebror nu kommer til verden. Og så putter han bare stadig inde i varmen.....

KOM SÅ UD.............

hehe er ked af at måtte skuffe dig....  men han ligger stadig lunt og godt i maven... det lille stædige rad! 

jeg har ikke længere noget bud på hvornår han mon kommer... var så sikker på at jeg ville have ham i armene nu... men han snyder sin mor gør han! 

Anmeld

28. december 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Hold da op en mave du har efterhånden Hehe

Håber snart han kommer ud til jer

hehe ja jeg fylder godt til i landskabet nu.... 

men tror da så tilgengæld heller ikke at jeg vokser mere nu?! 

håber også at han snart vil ud. Har jo termin imorgen, så det er godt nok spændende nu!!! 

Anmeld

28. december 2012

VNB

Kellie skriver:

Du ser da bare så flot højgravid ud..

Men derfor er man jo altså alligevel lidt graviditetsmættet til sidst, så ja han må godt finde udgangsknappen snart. Det er jo bare så spænende at skulle se sin baby efter al det venteri og så fantastisk.

Sidder selv stadig og kigger på vores lille pige i laaang tid ad gangen her 15 dage efter hun kom til verden, det er jo bare noget man ser frem til fra det øjeblik man ved de ligger inde i maven..

Sender masser af vestøv og krydser for at han snart vil ud i den store verden og møde sin familie..

årh mange tak søde 

jeg ved jo godt at maven er kæmpe stor - men heldigvis sidder det hele stadigvæk lige midt på maven kun! og jeg har ikke fået vand i kroppen rigtigt... lidt i fødderne om aftenen, men det er ingenting. 

ih hvor kan jeg bare godt forstå at du nyder at sidde og kigge på jeres lille nyfødte pige! jeg vil også have min baby ud! NU TAK 

Anmeld

28. december 2012

VNB

michelledam skriver:

super godt billede. og maven er super struttende og fin

en massssse vestøv sendes til dig... nu må betteski godt komme ud så vi kan se ham

1000 tak søde! 

men ih altså hvor er det bare en stædig bette drillepind jeg har i maven!!!  tænk at han for over 1 1/2 uge siden gjorde tegn til at ville ud, og så ligger han bare stadigvæk derinde?! 

Anmeld

28. december 2012

FrkZier

VNB skriver:

og jeg lover at smide en masse lækre billeder herind  

tror han ligner sin storebror. ih altså hvor blir det bare spændende at se det lille ansigt 

det var godt
det bliver bare så spændende at se hvordan han ser ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.