Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VNB skriver: hahaha ja jeg føler ihvertfald snart at maven sprænger med et stort BANG! selv min graviditets jakke er ved at være lige lille nok nu!
hahaha ja jeg føler ihvertfald snart at maven sprænger med et stort BANG! selv min graviditets jakke er ved at være lige lille nok nu!
hihihihihi det er nemlig det jeg kan se så mon ikke vi kan aftale vandet springer nytår med et BANG!!! så fødsel kan gå igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Orh hvor er du altså bare fin Kæmpe stor .. Jeg så sku ik så glad ud til sidst
Orh hvor er du altså bare fin Kæmpe stor ..
Jeg så sku ik så glad ud til sidst
hehe jeg ser vist heller ikk så glad ud hele tiden....
ja jeg er KÆMPE nu... føler næsten at jeg tipper forover nogle gange
så kom dog ud barn og lad mor få sin krop tilbage...
B&J skriver: hihihihihi det er nemlig det jeg kan se så mon ikke vi kan aftale vandet springer nytår med et BANG!!! så fødsel kan gå igang
helst lidt før faktisk... for at være ærlig...
men hvis ikke han gider ud før - så JO så aftaler vi at jeg "popper" nytårs aften!
VNB skriver: helst lidt før faktisk... for at være ærlig... men hvis ikke han gider ud før - så JO så aftaler vi at jeg "popper" nytårs aften!
Jaa det kunne være godt hvis det skete snart vi venter jo her inde
B&J skriver: Jaa det kunne være godt hvis det skete snart vi venter jo her inde
jeg glæder mig dælme også til jeg kan lave "jeg har født" tråden!
VNB skriver: jeg glæder mig dælme også til jeg kan lave "jeg har født" tråden!
det gør jeg også altså at du skriver den tråd
VNB skriver: hehe HOV HOV du!
hehe HOV HOV du!
det er posetivt du er flot
Camillos skriver: det er posetivt du er flot
hihi - tark søde
VNB skriver: Ja, lillebror ligger jo stadig trygt og godt inde i mavsen.... selvom vi faktisk troede at han var på vej ud! men han har det jo nok alt for godt derinde... vi bruger ferie dagene på at hygge herhjemme + trave ture rundt i hele Viborg i håb om at sætte gang i veerne... jeg har flere gange haft "snyde-veer" som så er gået i sig selv igen... kan læse mig frem til på nettet at dette ofte sker for flergangs fødende, og at man kan håbe på at det gør selve fødslen kort når de rigtige veer så foralvor går igang. så ja - man har jo lov til at håbe og bevare optimismen Her er lige et lille billede fra idag hvor vi gik en tur rundt om søndersø mens Viktor fik sin middagslur i vognen 2 dage tilbage til terminen - håber på en lille fyr der er præcis i sin ankomst og håber i alle har haft en SKØN jul
Ja, lillebror ligger jo stadig trygt og godt inde i mavsen.... selvom vi faktisk troede at han var på vej ud! men han har det jo nok alt for godt derinde...
vi bruger ferie dagene på at hygge herhjemme + trave ture rundt i hele Viborg i håb om at sætte gang i veerne...
jeg har flere gange haft "snyde-veer" som så er gået i sig selv igen... kan læse mig frem til på nettet at dette ofte sker for flergangs fødende, og at man kan håbe på at det gør selve fødslen kort når de rigtige veer så foralvor går igang.
så ja - man har jo lov til at håbe og bevare optimismen
Her er lige et lille billede fra idag hvor vi gik en tur rundt om søndersø mens Viktor fik sin middagslur i vognen
2 dage tilbage til terminen - håber på en lille fyr der er præcis i sin ankomst
og håber i alle har haft en SKØN jul
banana3 skriver: Hold nu helt op en stor mave :-) Det bliver dejligt når baby kommer ud..
Hold nu helt op en stor mave :-) Det bliver dejligt når baby kommer ud..
haha ja den er enorm nu!
jeg fatter heller ikke at jeg ikke har fået et eneste strækmærke... må have en meget elastisk hud
blir SKØNT at få ham ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128